سینمای جهان

حال و روز بازیگران «تنها در خانه» پس از ۳۰ سال + تصاویر

«تنها در خانه» فیلمی در ژانر کمدی است که حدود ۳۰ سال از زمان اکران آن می‌گذرد.

به نقل از سان، با گذشت سه دهه از اکران فیلم سینمایی «تنها در خانه» همه ستارگان این فیلم محبوب بزرگ شده اند و شاید بخواهید بدانید که اکنون آن‌ها چه می‌کنند. در این گزارش به وضعیت فعلی این بازیگران می‌پردازیم.

کوین مک کالیستر

حال و روز بازیگران «تنها در خانه» پس از ۳۰ سال + تصاویر

مکالی کالکین بازیگر شخصیت اصلی تنها در خانه بود که ۲۸ سال پیش به شهرت زیادی رسید و از زمان شرلی تمپل، موفق‌ترین بازیگر کودک لقب گرفت. قسمت اول و دوم این فیلم، مکالی را به یک نام محبوب تبدیل کرد. این بازیگر که اکنون ۴۰ ساله است در دوران جوانی اش مشکلاتی داشته است.

این بازیگر در سال ۱۹۹۴ و در سن ۱۴ سالگی از پدر و ماردش جدا شد و در سال ۲۰۰۴ به دلیل همراه داشتن مواد مخدر دستگیر شد. در اواخر سال ۲۰۱۰ نیز شایعه اعتیاد او به هروئین نیز منتشر شده بود. او در مصاحبه اش با گاردین استفاده از مواد مخدر را تکذیب نکرد. مکالی پس از خارج شدن از کانون توجه‌ها به سینما بازگشت و جدیدترین فیلم او نیز سال گذشته اکران شد.

کیت

حال و روز بازیگران «تنها در خانه» پس از ۳۰ سال

کاترین اوهارا نقش مادر نا امید و نگران کوین را بازی کرد و پس از آن هم نقش‌های زیادی به عنوان مادر بازی کرد. این بازیگر که اکنون ۶۶ ساله است، نخستین جایزه امی خود را امسال دریافت کرد.

مارو مارچینز و هری لایم

حال و روز بازیگران «تنها در خانه» پس از ۳۰ سال

حال و روز بازیگران «تنها در خانه» پس از ۳۰ سال

دنیل استرن و جو پشی در این فیلم نقش دزد‌های خشنی را داشتند که همیشه برای سرقت از خانه مک کالیستر مشغول بودند. اما در نهایت به دست کوین کوچک به سزای عملشان رسیدند. جو پشی در سال ۱۹۹۱ برای بازی در نقش گانگستر فیلم «رفقای خوب» جایزه بهترین بازیگر مرد اسکار را گرفت. او برای فیلم سینمایی «مرد ایرلندی» اثر اسکورسیزی هم نامزد این جایزه شد.

مگان

هیلاری وولف بازیگر نقش خواهر بزرگتر شخصیت کوین بود. او پس از آنکه بازیگری را در سن ۱۵ سالگی کنار گذاشت به یک ورزشکار المپیکی تبدیل شد و در المپیک‌های ۱۹۹۶ و ۲۰۰۰ نماینده آمریکا بود. او اکنون ۴۳ ساله است و دو فرزند دارد.

باز

برادر بزرگتر کوین که دوین راتری بازیگر آن بود، اکنون ۴۳ ساله است و حرفه بازیگری را پیش گرفته.

فولر

بازیگر این نقش برادر مکالی کلین در دنیای واقعی است و کارن کالکین نام دارد. او در فیلم نقش پسر عموی وی را داشت. این بازیگر که اکنون ۳۸ ساله است بازیگری را ادامه داده و در سال ۲۰۰۲ نامزد جایزه گلدن گلوب شد.

 

 

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا