سینمای جهان

کوین اسپیسی با یک پیام کریسمسی برگشت

کوین اسپیسی بازیگر طرد شده هالیوود برای سومین سال متوالی در روز کریسمس یک کلیپ از خودش منتشر کرد.

به نقل از ورایتی، کوین اسپیسی ویدئویی با مضمون کریسمس منتشر کرد و بدین ترتیب برای سومین سال متوالی شد که او در این روز کلیپی را در کانالش به اشتراک می گذارد.

این کلیپ عنوانش «۱-۸۰۰ XMAS» است و نسبت به کلیپ های سال های قبل این بازیگر غم انگیزتر و دلگیرتر است.
اسپیسی در این کلیپ می گوید: اگر در جایی ایستاده‌اید که دیگر نمی‌توانید بمانید، اگر رنج دیده اید. اگر به کمک نیاز دارید، اگر احساس گناه یا شرم می‌کنید، اگر با هویت خود در مبارزه و ستیز هستید. اگر پشتتان به دیوار است یا اگر احساس می‌کنید که هیچ راهی برای شما وجود ندارد، من به شما قول می‌دهم که راهی وجود دارد.

بازیگر «مظنونین همیشگی» در ادامه گفت: در این زمان تعطیلات و فراتر از آن افرادی بیرون از اینجا وجود دارند. که درک می کنند و می توانند کمک کنند برای اینکه شما تنها نیستید.

ویدیوهای اسپیسی از سال ۲۰۱۸ آغاز شد، او در آن سال که به تجاوز متهم شده بود، در نقش فرانک آندروودِ سریال «خانه پوشالی» ظاهر شد و گفت قطعا بهای کارهایی که انجام نداده را پرداخت نخواهد کرد.

اسپیسی سال بعد از آن نیز در ایام کریسمس ویدیویی در کانالش بارگذاری کرد. و در آن کلیپ این ایام را تبریک گفت.

کوین اسپیسی از سال ۲۰۱۷ به این طرف با چندین اتهام آزار و اذیت جنسی مواجه شده است. آخرین این اتهامات نیز به سال ۲۰۱۹ برمی گردد. اتهامی که از سوی روانپزشک به اسپیسی وارد شد. و البته با مرگ آن شخص پرونده این اتهام بسته شد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا