سینمای جهان

نگرانی اسکورسیزی بابت اولین فیلم وسترنش

"قاتلین ماه گل" که فیلم بعدی اسکورسیزی خواهد بود، با بودجه‌ی ۲۰۰ میلیون دلاری و با همکاری اپل به تولید می‌رسد و "اولین فیلم وسترن" فیلمساز است.

مارتین اسکورسیزی قرار بود فیلمبرداری “قاتلین ماه گل” را مارس گذشته با لئوناردو دی‌کاپریو و رابرت دنیرو آغاز کند، اما پاندمی این امکان را از او صلب کرد و تولید پروژه را یک سال تمام به تأخیر انداخت. اسکورسیزی به تازگی در مصاحبه با مجله‌ی “امپایر” اعتراف کرده است که برای بازآفرینی جرقه‌ی اثر قبلی‌اش “ایرلندی” (The Irishman) تقلا می‌کند.

اسکورسیزی یک سال پس از اکران “ایرلندی” می‌گوید: “خوشحالم که مردم آن را قدر دانستند. به‌شدت تحت تأثیر قرار گرفتم. این قضیه‌ی کووید، این پاندمی، فرایند خلاقانه را متوقف کرده. به خودم رجوع کردم. به ویژه در چند ماه اول پاندمی، وقتی که در خانه‌هایمان حبس شده بودیم، از مزاحمت‌های بسیاری جلوگیری کرد. باید برای فیلم جدیدم و بازگشت به یک محرک خلاقانه و منحصربه‌فرد، به همان شکلی که “ایرلندی” را ساختم راهی بیابم. تمامی مراسم اهدای جوایز را از خود دور کنم و برگردم به تنها بودن در یک اتاق با یک پروژه و ببینم که آیا می‌توانم دوباره اثری خلق کنم یا نه.”

اسکورسیزی ادامه می‌دهد: “با “ایرلندی” به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم. چه فیلمی عالی باشد چه خوب یا نه، نمی‌دانم. می‌دانم که می‌توانم تماشایش کنم. منظورم این است که باید برگردم و آن جرقه را پیدا کنم. نمی‌دانم که موفق خواهم شد یا نه. اما پاندمی سبب شده که تقریباً یافتنش را الزامی کرده. زیرا تمام چیزهای دیگر از بین رفته، زندگی معمولی دیگر وجود ندارد. حالا چه چیزی در اختیار دارید؟ انسان‌هایی که دوست‌شان دارید، خانواده، و به یک جرقه خلاقانه امیدوارید که شاید بتواند زمینه‌ساز یک فیلم تازه باشد. اما مدام به “ایرلندی” برمی‌گردم. به “ایرلندی” فکر می‌کنم. از آن فیلم به عنوان… از آن تجربه به عنوان یک درس استفاده می‌کنم.”

“ایرلندی” در ۱۰ شاخه از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی نامزد اسکار شد. “قاتلین ماه گل” که فیلم بعدی اسکورسیزی خواهد بود، با بودجه‌ی ۲۰۰ میلیون دلاری و با همکاری اپل به تولید می‌رسد و “اولین فیلم وسترن” فیلمساز است.

 

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30 نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا