سینمای جهان

مندلورین رکورددار دانلود غیرمجاز شد

در سال‌های اخیر مجموعه‌ی فانتزی و حماسی "بازی تاج‌وتخت" پربیننده‌ترین سریال در پلتفرم‌های غیرمجاز بود، اما اکنون این رکورد شکسته شده است.

سریال اسپین‌آف “مندلورین” (The Mandalorian) دیزنی+ پربیننده‌ترین عنوان تلویزیونی سال ۲۰۲۰ به شکل غیرقانونی لقب گرفت. این سریال که داستان‌هایی در دنیای “جنگ ستارگان” روایت می‌کند، سرانجام تاج‌وتخت را “بازی تاج‌وتخت” که چند سال صدرنشین بود گرفته است. سریال ابرقهرمانی “پسران” آمازون پرایم ویدیو امسال در رتبه‌ی دوم و “وست‌ورلد” اچ‌بی‌او در جایگاه سوم قرار دارد.

در سال‌های اخیر مجموعه‌ی فانتزی و حماسی “بازی تاج‌وتخت” پربیننده‌ترین سریال در پلتفرم‌های غیرمجاز بود، اما با پایان سریال در سال ۲۰۱۹، این سلطنت نیز به انتها رسیده است. سال گذشته “مندلورین” پس از انتشار فصل اول در رتبه‌ی سوم پربیننده‌ترین سریال‌ها قرار گرفته بود.

سه سریال اول فهرست امسال که توسط “تورنت فریک” گردآوری شده، به روشنی رقابت سخت میان شبکه‌های استریم را نشان می‌دهد. مخاطبین برای دیدن این سه عنوان باید سه سرویس جداگانه خریداری کنند. پرداخت این هزینه‌ها در توان تمامی بینندگان نیست و علت رجوع آن‌ها به دانلود غیرقانونی نیز همین است. در فهرست برترین‌های امسال سریال‌های جدید “پیشتازان فضا: پیکارد” و “بیگانه” که هر دو در سال ۲۰۲۰ پخش شدند نیز به چشم می‌خورند.

در این گزارش آمده است که ترافیک بیت‌تورنت تنها بخش اندکی از دانلود غیرمجاز  را تشکیل می‌دهد و بسیاری از افراد این روزها از سایت‌ها و سرویس‌های استریم غیرقانونی استفاده می‌کنند.

این فهرست بر اساس بیشترین دانلود تورنت در سراسر دنیا و از چندین منبع مختلف از جمله ترکرهای عمومی بیت‌تورنت گردآوری شده و تک اپیزودها در رده‌بندی محاسبه شده‌اند و نه دانلود تورنت‌های یک فصل کامل از سریال‌ها.

پربیننده‌ترین سریال‌های سال ۲۰۲۰ بر اساس بیشترین دانلود غیرمجاز:

۱. مندلورین (The Mandalorian)

۲. پسران (The Boys)

۳. وست‌ورلد (Westworld)

۴. وایکینگ‌ها (Vikings)

۵. پیشتازان فضا: پیکارد (Star Trek: Picard)

۶. ریک و مورتی (Rick and Morty)

۷. مردگان متحرک (The Walking Dead)

۸. بیگانه (The Outsider)

۹. ارو (Arrow)

۱۰. فلش (The Flash)

 

اینستاگرام سینما شارپ
از طريق
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا