سینمای جهان

آنیا تیلور-جوی پایان فیلمبرداری «فیوریوسا» را تأیید کرد

«آنیا تیلور-جوی» تأیید کرد که فیلمبرداری پیش‌درآمد «مکس دیوانه: جاده خشم» با عنوان «فیوریوسا» به کارگردانی «جرج میلر» را به پایان رسانده است.

آنیا تیلور-جوی بازیگر ۲۶ ساله پنجشنبه هفته پیش تصاویری در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و تأیید کرد که فیلمبرداری را به پایان برده است. او در این پیش‌درآمد جانشین «شارلیز ترون» شده است که در «مکس دیوانه: جاده خشم» نقش نسخه بزرگسال‌تر فیوریوسا را بازی کرده بود. یکی از این تصاویر جرج میلر را در کنار آنچه که به نظر یک هواپیما می‌رسد نشان می‌دهد.

آنیا تیلور-جوی می‌نویسد: «عجب گردشی. از همه ساکنین سرزمین‌های لم‌یزرع تشکر می‌کنم – دیوانگانی که در کنار من به سراسر این کشور سفر کردند. افرادی که شوخ‌ترین، مقاوم‌ترین و بااستعدادترین بودند. ساختن این فیلم با همه شما باعث افتاخر بود. متشکرم که من را سرسخت‌تر از آنچه تصور می‌کردم می‌توانم باشم کردید. آتش، خون و گازولین.»

این فیلم در حال حاضر قرار است در سال ۲۰۲۴ اکران شود. «کریس همسورث» ۳۹ ساله دیگر بازیگر فیلمی است که ادعا شده بزرگترین پروژه فیلمبرداری شده در استرالیا است. در خلاصه داستان فیلم آمده است: «با سقوط دنیا، فیوریوسای جوان از «مقر سبز مادران بسیار» ربوده شده و اسیر یک گروه موتورسوار به رهبری «وارلرد دمنتوس» می‌شود. آن‌ها با گذر از کویر به یک «دژ» با ریاست «ایمورتان جو» برخورد می‌کنند. در حالی که این دو حاکم ستمگر برای فرمانروایی نبرد می‌کنند، فیوریوسا باید از آزمون‌های بسیار جان سالم به در ببرد و راهی برای بازگشت به خانه بیابد.»

آنیا تیلور-جوی به زودی در فیلم «منو» (The Menu) دیده خواهد شد. او در سال ۲۰۲۰ گفته بود که «عاشق فیوریوسا و روش بازی شارلیز ترون» شده است.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا