سینمای ایران

دستور وزیر ارشاد برای رسیدگی به وضعیت فرامرز صدیقی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دستور رسیدگی به فرامرز صدیقی بازیگر سینما را داد.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به یادداشت پرویز پرستویی در مورد وضعیت فرامرز صدیقی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون و تئاتر در استوری صفحه اینستاگرام خود نوشت: به رییس سازمان سینمایی و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر دستور رسیدگی داده شد. ان‌شاءالله در اسرع وقت پیگیری خواهد شد.

پرویز پرستویی در یادداشتی با انتشار تصویری از فرامرز صدیقی نوشته است: « عزیزان هنرمند، خانواده محترم سینما، مردم سینما دوست… این عکس کیست؟ شک ندارم خیلی هایتان اورا نمی شناسید! این عزیز هنرمند، یکی از فارغ التحصیلان دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است! یکی از بازیگران خوب تئاتر است! یکی از بازیگران خوب تلویزیون است! یکی از بازیگران خوب سینماست!

وی در بخش دیگری از این یادداشت به سابقه همکاری فرامرز صدیقی در همکاری با کارگردانانی چون علی حاتمی و مسعود کیمیایی در فیلم‌هایی چون دلشدگان و دندان مار اشاره کرد

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا