سینمای جهان

دلزدگی رابرت پتینسون از بتمن

در این گزارش آمده است که پتینسون گاهی یک صحنه را تا ۵۰ مرتبه بازی می‌کند و لباس شخصیت "بتمن" او و عوامل را خسته کرده.

فیلم “بتمن” (The Batman) چندین مرتبه به دلیل مشکلات ناشی از ویروس کرونا با وقفه مواجه شده، اما نشریه‌ی “سان” به‌تازگی گزارش داده است. که این تنها مشکل پیش روی فیلمبرداری پروژه نیست. منابع نزدیک به فیلم به “سان” می‌گویند فرایند تولید “بتمن” با وسواس‌های کمال‌گرایانه‌ “مت ریوز” کارگردان فیلم برای “رابرت پتینسون” طاقت‌فرسا شده است. در این گزارش آمده است. که پتینسون گاهی یک صحنه را تا ۵۰ مرتبه بازی می‌کند. و لباس شخصیت “بتمن” او و عوامل را خسته کرده.

منابع می‌گویند. “فیلمبرداری روندی فرساینده داشته، به‌ویژه برای رابرت، چرا که مت یک کارگردان کمال‌گراست.” این منبع اضافه می‌کند: “او اصرار می‌کند. که یک صحنه را چندین بار ضبط کند. و به جزئیات کوچک توجه می‌کند. گاهی به نظر می‌رسد. که نمی‌داند چه زمانی باید دست بردارد.”

در بخش دیگری از گزارش “سان” این منبع می‌گوید، اگرچه ریوز فیلم‌های پرخرج دیگری چون “سیاره میمون‌ها” (Planet of the Apes) را ساخته، اما تابه‌حال پروژه‌ای در این مقیاس کارگردانی نکرده. و فشار بر روی او بسیار زیاد است.

او اضافه می‌کند: “مت پیش‌تر فیلم‌های بلاک‌باستر را ساخته، اما این فیلم در سطح دیگری است. “بتمن” شاید محبوب‌ترین ابرقهرمان تاریخ باشد. و تا زمانی که فیلم اکران شود. اولین فیلم جداگانه برای شخصیت در ده سال پیش از آن خواهد بود. برادران وارنر نمی‌تواند. اجازه دهد. که هواداران از فیلم مأیوس شوند. و ۹۰ میلیون دلار بر روی آن سرمایه‌گذاری کرده. هیچ‌کس منکر مخاطرات پروژه نیست. و اینکه مت برای تولید درست آن فشار را احساس می‌کند. اما رابرت پیش‌تر در این چندگانه‌های سینمایی دوران سخت را تجربه کرده. او تا وقتی که فیلمبرداری “گرگ‌ومیش” (Twilight) به پایان رسید از آن بیزار شد، و همین مانده که او دلسرد شود.”

هیچ‌کس تمایل ندارد. که پتینسون به این زودی از بازی در نقش “بروس وین” خسته شود، به ویژه وقتی که تریلر “بتمن” واکنش‌های مثبتی را در پی داشته و فیلم می‌تواند آغازگر یک چندگانه‌ی طولانی باشد. “والتر هامادا” اخیراً وعده داده است. که از سال ۲۰۲۲ به بعد هر سال شش فیلم در دنیای سینمایی دی‌سی منتشر می‌کند. و همزمان داستان چندین نسخه از شخصیت‌های ابرقهرمان را به پیش می‌برد.

“بتمن” ریوز و پتینسون ۴ مارس ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.

 

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا