سینمای جهان

«ریچارد دانر» کارگردانی اسلحه مرگبار 5 را تأیید کرد

«ریچارد دانر» تأیید کرد که قسمت پنجم و پایانی «اسلحه مرگبار» (Lethal Weapon) را کارگردانی می‌کند. دانر که هر چهار قسمت قبلی با بازی «مل گیبسون» و «دنی گلاور» را کارگردانی کرده، می‌گوید پنجمین قسمت چندگانه، قطعاً آخرین قسمت از داستان کارآگاه «مارتین ریگز» و همکارش «راجر مورتا» خواهد بود.

دانر به «دیلی تلگراف» می‌گوید: «این آخرین فیلم است. هم وظیفه‌ی من است و هم افتخار می‌کنم که آن را به سرانجام برسانم. راستش هیجان‌انگیز است… [می‌خندد] آخرین قسمت است، به شما قول می‌دهم.»

قسمت اول «اسلحه مرگبار» در سال ۱۹۸۷ عرضه شد و چهارمین قسمت در سال ۱۹۹۸ به اکران درآمد. برای این چندگانه یک سریال تلویزیونی نیز از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹ روی ایر رفت و «کلین کرافورد» و «دیمن وینز» در نقش دو کارآگاه بازی کردند.

بحث پیرامون قسمت جدید فیلم از چندین سال پیش شکل گرفت اما تا ژانویه گذشته که «دن لین» تهیه‌کننده‌ی فیلم‌ها تولیدش را اعلام کرد، هیچ‌گاه به صورت رسمی تأیید نشده بود. لین در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» گفته بود: «سعی داریم آخرین قسمت از «اسلحه مرگبار» را بسازیم. بازیگران اصلی بازمی‌گردند. شگفت‌انگیز خواهد بود.»

در سال ۲۰۱۲ «مل گیبسون» گفته بود که پیشنهاد بازگشت به «اسلحه‌ مرگبار» را رد کرده است. او در مصاحبه با «کامینگ سون» در پاسخ به این پرسش که آیا تمایل دارد دوباره در این چندگانه بازی کند یا نه گفته بود:‌ «نه، فکر می‌کنم همان‌گونه که «یادآوری کامل» (Total Recall) را بازسازی کردند این فیلم را هم بازسازی می‌کنند. هرچند جایگزین کردن دنی ساده نیست. او در آن فیلم‌ها شگفت‌آور است. فرصت خوبی برای ما بود. جواب داد. اما می‌دانستیم که جواب می‌دهد.»

 

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا