سینمای جهان

وین دیزل تاریخ تولید دو قسمت نهایی «سریع و خشن» را فاش کرد

وین دیزل مدعی شد فیلمبرداری دو قسمت پایانی «سریع و خشن» ماه ژانویه آینده شروع می شود.

به نقل از رگال، وین دیزل ستاره مجموعه فیلم های «سریع و خشن» مدعی شد. فیلمبرداری دو قسمت نهایی این فرنشایز سینمایی ابتدای سال آینده میلادی آغاز می شود.

نهمین قسمت «سریع و خشن» این هفته در حالی روی پرده سینماها رفت. که توانست به رقم فروش ۷۰ میلیون دلار دست یابد و در دوران کرونا رکورددار شود.

وین دیزل که نقش دومنیک تورتو را در این مجموعه سینمایی بازی می کند، درباره ادامه این فرنشایز گفت: در ماه ژانویه آینده، من در قسمت دهم بخش یک و بخش دو «سریع و خشن» بازی خواهم کرد. و این پایان بخش این حماسه سینمایی خواهد بود.

دیزل در واکنش به انتقادها به این قسمت مجموعه «سریع و خشن» هم گفت: فیلم مطمئنا نقاط نسبتا روشنی دارد، بخش «رانندگی توکیو» دست کم گرفته شده است.

این بازیگر آمریکایی البته تایید کرد. قسمت پنجم این فرنشایز بهترین بخش از ۹ قسمت «سریع و خشن» است. فیلمی که عنوانش «سریع ۵» بود و با لوکیشن برزیل به یادآورده می شد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا