نمایش خانگی

ایرج طهماسب با عروسک‌های تازه می‌آید

ایرج طهماسب با یک مجموعه عروسکی جدید، به شبکه نمایش خانگی می‌رود.

ایرج طهماسب با یک مجموعه عروسکی جدید، به شبکه نمایش خانگی می‌رود.

ایرج طهماسب، کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون، پس از چهار سال از آخرین ساخته‌ی خود، با یک مجموعه نمایشی تازه به شبکه نمایش خانگی می‌رود.

جدیدترین کار طهماسب در حال گذراندن آخرین مرحله پیش تولید بوده و طی روزهای آتی کلید خواهد خورد.

این مجموعه نمایشی با عروسک‌های جدید، به کارگردانی و اجرای ایرج طهماسب و تهیه‌کنندگی حسن خدادادی، برای پخش در بهار ۱۴۰۱ ساخته می‌شود.

ایرج طهماسب فارغ‌التحصیل رشتهٔ تئاتر از دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. وی فعالیت هنری‌اش را با بازی در فیلم آن سوی مه به کارگردانی منوچهر عسگری‌نسب در سینما آغاز کرد. او بازیگری، کارگردانی و نویسندگی فیلم‌هایی همچون کلاه‌قرمزی و پسرخاله، یکی بود یکی نبود، دختر شیرینی‌فروش، کلاه‌قرمزی و سروناز، زیر درخت هلو و کلاه‌قرمزی و بچه‌ننه را در کارنامهٔ هنری‌اش دارد. طهماسب همچنین در مجموعه‌های آرایشگاه زیبا، النگ و دولنگ، خانوادهٔ عجیب و کلاه‌قرمزی به نقش‌آفرینی پرداخته. و در برنامهٔ صندوق پُست و اولین حضور شخصیت عروسکیِ کلاه‌قرمزی در تلویزیون، به‌عنوان مجری حضور داشته‌است. او همسر مرجان مدرسی و برادر ناصر طهماسب (دوبلور و مدیر دوبلاژ) است. طهماسب همکاری خوبی را با حمید جبلی در فیلم‌ها و مجموعه‌های خود دارد.

او در زمستان ۱۳۹۵ نخستین کتاب داستان خود را با نام سه قصه منتشر کرد.

اینستاگرام سینما شارپ

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا