سینمای جهان

تأخیر اکران «بابل» برد پیت و مارگو رابی

این فیلم پرخرج داستانی در مورد هالیوود سال‌های دور را روایت می‌کند.

هرچند انتظار نمی‌رفت. که فیلم “بابل” (Babylon) در سال ۲۰۲۱ اکران شود. اما پارامونت اعلام کرد. که تازه‌ترین فیلم بلند “دیمین شزل” پس از “اولین انسان” را ۲۵ دسامبر سال ۲۰۲۲ روی پرده می‌برد.

فیلم “بابل” پرخرج که داستانی در مورد هالیوود سال‌های دور روایت می‌کند، در این تاریخ به صورت محدود اکران و دو هفته بعد به شکل گسترده پخش خواهد شد.

با طوفانی که پاندمی ویروس کرونا در تقویم استودیوها به پا کرد و بسیاری از فیلم‌های بلاک‌باستر سال گذشته میلادی را تا امسال به تعویق انداخت، انتظار می‌رفت. که تولید “بابل” هم با تأخیر مواجه شود. اخیراً گزارش شده بود که “مارگو رابی” در فیلم “بابل” جانشین “اما استون” شده است. رابی قرار است. در مقابل “برد پیت” ظاهر شود.

این تغییر نشان می‌دهد. که فیلمبرداری پروژه هنوز آغاز نشده است. فیلم جدید شزل یک پروژه‌ تاریخی بسیار پرخرج خواهد بود .که تولید آن مدتی به طول می‌انجامد. با این حال روشن بود. که پارامونت این فیلم را برای تعطیلات سال نو و فصل رقابت اسکار آینده برنامه‌ریزی کرده و قصد تکرار موفقیت‌های “شلاق” و “لا لا لند” را در این ایام دارد.

دیمین سِیِر شزل (انگلیسی: Damien Sayre Chazelle‎) متولد ۱۹ ژانویه ۱۹۸۵ فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده و کارگردان فرانسوی-آمریکایی است.  شزل در دوران نوجوانی به عنوان درامر در گروه‌های مختلف موسیقی فعالیت می‌کرد و علاقه داشت تا در زمینه موسیقی کار کند اما بعد از آنکه متوجه شد نمی‌تواند در این عرصه به آنچه دلخواهش است برسد، تصمیم گرفت سینما را دنبال کند. شزل دوران تحصیلات خود در زمینه سینما را در دانشگاه هاروارد پشت سر گذاشت و فعالیت رسمی خود را از سال ۲۰۰۸ آغاز کرد.

 

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30 نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا