سینمای جهان

ورود امپراتور فرانسه به مصر در پوستر جدید فیلم ناپلئون

حساب توئیتر فیلم ناپلئون پوستر جدیدی از فیلم بیوگرافی Napoleon را منتشر کرد که امپراتور فرانسه را در مصر نشان می‌دهد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون پوستر جدیدی از فیلم Napoleon (ناپلئون) به کارگردانی ریدلی اسکات برای نمایش امپراتور فرانسه در مصر منتشر شده است. این پوستر نشان می‌دهد که فیلم ناپلئون چه مقدار از وقایع تاریخی را پوشش می‌دهد. این فیلم بیوگرافی درام تاریخی واکین فینیکس، بازیگر برنده جایزه اسکار برای فیلم Joker (جوکر) را در نقش امپراتور فرانسه قرار می‌دهد که جهان را با قدرت نظامی و اصلاحات لیبرالی تغییر داد.

واکین فینیکس در نقش ناپلئون، ونسا کربی در نقش ملکه ژوزفین، طاهر رحیم در نقش پل باراس، بن مایلز در نقش کولنکورت، لودیوین سنیه در نقش ترزا تالین، متیو نیدهم در نقش لوسین بناپارت، یوسف کرکور در نقش لوئی-نیکولا داوو، فیل کورنول در نقش شارل-هانری سانسون، پال ریس در نقش تالیران، کاترین واکر در نقش ماری آنتوانت، جان هالینگورث در نقش میشل نی و مارک بونار در نقش ژان-آندوش جونو در فیلم Napoleon نقش‌آفرینی می‌کنند.

ریدلی اسکات، کارگردان فیلم Gladiator (گلادیاتور) سکان هدایت فیلم Napoleon را در دست داشت و دیوید اسکارپا، نویسنده فیلم All the Money in the World (تمام پول‌های جهان) فیلم‌نامه آن را به رشته تحریر درآورده است. ریدلی اسکات و کوین والش از شرکت Scott Free به‌عنوان تهیه‌کننده این فیلم فعالیت داشتند. فیلم ناپلئون در تاریخ ۱ آذر (۲۲ نوامبر) روی پرده‌ سینما می‌رود و در زمان نامعلوم دیگری به شبکه آنلاین اپل تی‌وی پلاس راه می‌یابد.

ورود امپراتور فرانسه به مصر در پوستر جدید فیلم ناپلئون

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
زومجی

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا