سینمای جهان

برنامه ویژه تام هنکس برای جو بایدن

تام هنکس مجری برنامه‌ تلویزیونی ویژه‌ای شد که قرار است به مناسبت مراسم تحلیف جو بایدن از شبکه‌های مهم آمریکایی پخش شود.

برنامه تلویزیونی ویژه مراسم تحلیف جو بایدن ۹۰ دقیقه است. و  از شبکه‌های تلویزیونی «سی‌ان‌ان»، «ای‌بی‌سی»، «سی‌بی‌اس»، «ان‌بی‌سی» و «ام‌اس‌ان‌بی‌سی» پخش خواهد شد.

مجری این برنامه تام هنکس است. و خوانندگانی چون جان‌بون جووی، جاستین تیمبرلیک و دمی لواتو در آن به اجرای برنامه می‌پردازند.

این برنامه در یوتیوب، توییتر و فیسبوک هم به صورت زنده پخش خواهد شد.

مراسم تحلیف بایدن به دلیل شلوغی‌های هفته گذشته و حمله به کنگره آمریکا با تدابیر سخت امنیتی برگزار خواهد شد.

علاوه بر این به دلیل شیوع کرونا، جو بایدن از هوادارانش درخواست کرده است. که در خانه بمانند و از دور مراسم را تماشا کنند.

جوزف رابینت بایدن جونیور (‎/ˌbdən/‎ BY-dən؛ زادهٔ ۲۰ نوامبر ۱۹۴۲) سیاستمدار آمریکایی و رئیس‌جمهور منتخب ایالات متحده آمریکا است. او پیشتر از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۷، تحت ریاست‌جمهوری باراک اوباما چهل و هفتمین معاون رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا بوده و از ۱۹۷۳ تا ۲۰۰۹ به مدت ۳۶ سال ایالت دلاور را به عنوان یکی از سناتورهای ایالات متحده آمریکا نمایندگی می‌کرده‌است. بایدن که یک دموکرات است. نامزد حزب خود در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ ایالات متحده آمریکا بود. و بر رقیب اصلی‌اش رئیس‌جمهور دونالد ترامپ پیروز شد. او در سال‌های ۱۹۸۸ و ۲۰۰۸ برای کسب کاندیداتوری حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری تلاش کرده بود اما موفق نشده بود.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
خبرآنلاین

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا