سینمای جهان

همکاری نیکول کیدمن با ایتان هاک

الکساندر اسکارزگارد نقش اول فیلم است و کیدمن و هاک نقش‌های مکمل او را بازی می‌کنند.

نیکل کیدمن و ایتان هاک در فیلم “شمالی” (The Northman) رابرت اگرز نقش شاه و ملکه را بازی می‌کنند. نیکول کیدمن به تازگی در مصاحبه با “مارک مارون” ضمن تأیید این نقش خود گفته است: “با ایتان بازی می‌کنم. او نقش پادشاه را برای من [ملکه] بازی کرده. و حالا من دیوانه‌ ایتان شده‌ام. او همیشه بازیگر بزرگی بوده. اما شخصاً، چه انسان بزرگی است. دانش زیادی دارد! چه بازیگری، چه هنرمندی. او یک همه‌چیزدان است.”

استودیوی فکوس و نیو ریجنسی فیلم “شمالی” را تولید کرده‌اند. اما تاکنون از داستان آن جزئیات زیادی فاش نساخته‌اند. جز اینکه داستانی در عصر وایکینگ‌ها با مضمون انتقام و در قرن دهم میلادی ایسلند است. “الکساندر اسکارزگارد” نقش اول فیلم است. و کیدمن و هاک نقش‌های مکمل او را بازی می‌کنند. دیگر بازیگران فیلم “آنیا تیلور-جوی” ستاره‌ی “ساحره” (The Witch) فیلم قبلی اگرز، “کلیس بنگ”، “ویلم دافو” ستاره‌ی “فانوس دریایی” (The Lighthouse) همین کارگردان و “بیورک” خواننده و بازیگر ایسلندی خواهند بود. اگرز فیلمنامه‌ی “شمالی” را با همکاری “سیون” شاعر و رمان‌نویس ایسلندی به نگارش درآورده است.

نیکول کیدمن در ادامه مصاحبه به مارون می‌گوید. پیش از سفر به بلفاست ایرلند برای فیلمبرداری پروژه هم به دلیل پاندمی و هم لهجه‌ای که برای بازی در نقش ملکه‌ای ایسلندی لازم است.به وحشت افتاده. او اضافه می‌کند. که برای یک بازیگر “بسیار اهمیت دارد” که با چالش‌های بزرگ روبرو شود: “و به همین علت بود. که رفتم. می‌خواهم. با این افراد کار کنم. و اگر بتوانیم. در شرایط بهداشتی انجامش دهیم. چه بهتر، و موفق شدیم. فیلم به پایان رسیده. باورنکردنی و عجیب بود. و من در آن نقشی مکمل بازی کرده‌ام. اما اگرز فیلمساز واقعاً جالبی است.”

در ماه دسامبر تأیید شده بود. که فیلمبرداری “شمالی” در بلفاست به پایان رسیده است. این پروژه قرار بود. در ماه مارس سال ۲۰۲۰ تولید شود. اما با شیوع پاندمی به اواخر تابستان موکول شد. “شمالی” سومین فیلم بلند اگرز پس از “ساحره” و “فانوس دریایی” است. که هر دو توسط استودیوی A24 پخش شده بودند. این فیلم توسط فکوس در آمریکا پخش خواهد شد اما تاریخ آن هنوز مشخص نیست.

نیکول کیدمن در بخش دیگری از مصاحبه با مارون از تجربه‌ی بازی در سریال “درماندگی” (The Undoing) شبکه‌ HBO می‌گوید. این بازیگر برنده‌ی اسکار در این سریال تریلر نقش “گریس فریزر” را بازی کرد که در مورد همسر تومورشناسش “دکتر جاناتان فریزر” با بازی “هیو گرنت” به حقایق وحشتناکی پی می‌برد.

کیدمن می‌گوید: “در سریال “درماندگی” به گونه‌ای اتفاق افتاد. که ناگهان در موقعیت… نوعی ناآرامی در شخصیتم به وجود آمد. به شکلی که بی‌قرار بودم. و آنچه که بودم را تحت فشار قرار داد.” او اضافه می‌کند که در حین تولید سریال “واقعاً ناخوش” شده است: “یک هفته افتادم. برای اینکه سیستم ایمنی شما فرق میان بازیگری و حقیقت را در حین انجام بازی نمی‌داند.”

 

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا