سینمای جهان

«کریس ایوانز» به مارول بازگشت

ساعاتی پیش گزارش شد که ایوانز در حال انجام مذاکرات نهایی با مارول است تا نقش «کاپیتان آمریکا» یا «استیو راجرز» را در دست کم یک پروژه‌ی دیگر بازی کند و احتمال بازگشت او برای پروژه‌ی دوم نیز وجود دارد.

مذاکره‌ی «کریس ایوانز» با استودیوی مارول برای بازگشت به نقش «کاپیتان آمریکا» ثابت کرد. که هیچ‌کس به صورت کامل نمی‌تواند. از «دنیای سینمایی مارول» جدا شود.

ایوانز پس از «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) که آخرین فیلم او طبق قراردادش با مارول بود. با نقش «استیو راجرز» وداع کرد. این شخصیت با استفاده از «سنگ‌های بی‌نهایت» در زمان سفر کرد. و پس از انجام مأموریتش تصمیم گرفت. که به زمان حال بازنگردد. و در دهه‌ی ۱۹۴۰ در کنار «پگی کارتر» با بازی «هیلی آتول» بماند. به همین علت در صحنه‌های پایانی «آخر بازی» راجرز به کهنسالی رسیده بود و سپر «کاپیتان آمریکا» را به «فالکن» با بازی «آنتونی مکی» سپرد. شخصیت فالکن قرار است در ماه مارس در سریال اختصاصی «فالکن و سرباز زمستان» (The Falcon and the Winter Soldier) در دیزنی+ دیده شود.

بنابراین نحوه‌ی بازگشت ایوانز به پروژه‌های مارول که ممکن است یک سریال تلویزیونی در دیزنی باشد دقیقاً مشخص نیست. اولین سریال مارول برای این شبکه «وانداویژن» (WandaVision) است که امروز جمعه (۱۵ ژانویه) پخش خواهد شد. این سریال بنابر چند گزارش با فیلم «دکتر استرنج و عوالم موازی جنون» (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) پیوند می‌خورد و از این رو کریس ایوانز می‌تواند در سنین جوانی به یکی از دنیاهای موازی ورود کند.

دیگر عناوین احتمالی برای بازگشت «استیو راجرز» فیلم «ثور: عشق و آذرخش» (Thor: Love and Thunder) به کارگردانی «تایکا وایتیتی» که فیلمبرداری آن در استرالیا آغاز شده، و قسمت بعدی «نگهبانان کهکشان» (Guardians of the Galaxy) یا دنباله‌ی «مرد عنکبوتی» که ویژگی دنیاهای موازی در آن وجود دارد خواهد بود. منابع نزدیک به مارول می‌گویند انتظار نمی‌رود که بازگشت ایوانز برای بازی در دنباله‌ی دیگری برای «کاپیتان آمریکا» باشد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا