سینمای جهان

«کیت وینسلت» و فشار های مطبوعات

«کیت وینسلت» می‌گوید در سن ۲۱ سالگی پس از موفقیت «تایتانیک» (Titanic) به کارگردانی «جیمز کامرون» تحت فشار مطبوعات قرار گرفته است.

کیت وینسلت در مصاحبه‌ی جدیدی با «مارک مارون» می‌گوید: «[پس از «تایتانیک»] بلافاصله در حالت خود محافظتی قرار گرفتم. تفاوتش نسبت به روز قبل مثل شب و روز بود. سوژه‌ی بررسی شخصی و جسمی زیادی قرار گرفتم، مطبوعات بریتانیا از من انتقادات زیادی می‌کردند. و با من نامهربان بودند.»

او اضافه می‌کند: «راستش را بخواهید احساس می‌کردم به من زور می‌گویند. به یاد می‌آورم. که فکر می‌کردم: «وحشتناک است. و امیدوارم بگذرد» قطعاً گذشت اما باعث شد. متوجه شوم. که اگر به شهرت رسیدن این است . من برایش آماده نبوده‌ام، قطعاً نبوده‌ام.»

کیت وینسلت پس از موفقیت «تایتانیک» از بازی در فیلم‌های بزرگ دوری کرد. و سعی کرد هنرش را در فیلم‌های مستقل ثابت کند. کیت وینسلت می‌گوید: «هنوز در حال یادگرفتن بازیگری بودم، احساس می‌کردم که آماده‌ی بازی در نقش‌های بزرگ هالیوود نیستم. نمی‌خواستم اشتباه کنم. و فرصت‌ها را از دست بدهم، می‌خواستم. تا مدت‌ها در بازی بمانم. استراتژی من تلاش برای پیدا کردن نقش‌های کوچک بود تا بتوانم هنر را کمی بهتر درک کنم و حریم خصوصی و شأن بیشتری برای خود نگه دارم.»

کیت وینسلت ۴۵ ساله اخیراً در «آمونیت» (Ammonite) «فرانسیس لی» مقابل «سرشا رونان» ظاهر شده است. «آواتار ۲» نیز قرار است ۱۶ دسامبر سال ۲۰۲۲ اکران شود.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا