سینمای جهان

تام کروز برای کنترل کرونا ربات نخریده است

برخلاف آنچه گفته شده، تام کروز برای اجرای پروتکل‌های بهداشتی کرونا در محل فیلمبرداری «مأموریت غیرممکن۷ » ربات نخریده است.

به نقل از اسکرین رنت، تام کروز که اخیراً برای عصبانیت شدید بر سر کارکناش برای عدم رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی درباره کرونا خبرساز شده بود، برای کنترل این موارد ربات نخریده است.

در ۲ روز اخیر شایعه‌ای منتشر شد. مبنی بر اینکه تام کروز ۲ ربات خریده تا بتواند همه چیز را در محل فیلمبرداری کنترل کند. این شایعه از سوی نشریه «سان» منتشر شد. که نوشت چون کروز نمی‌تواند همه جا حضور داشته باشد. و افرادش را به رعایت پروتکل‌ها وادار کند، دو ربات پیشرفته گران‌قیمت خریده است.

سایت «اسلش فیلم» حالا خبری منتشر کرده. که از یکی از کادر تولید فیلم شنیده چنین چیزی واقعیت ندارد و آنها رباتی سر فیلمبرداری ۲ قسمت هفتم و هشتم «مأموریت غیرممکن» ندارند.

کار فیلمبرداری ۲ قسمت «ماموریت غیرممکن» هم‌زمان در بریتانیا در حال انجام است.

اعتراض کروز به عوامل تولید فیلمش که با داد و فریاد او همراه شده بود، ماه پیش در نهایت موجب شد تا پنج تن از عوامل تولید استعفا کنند.

«مأموریت غیرممکن ۷» به کارگردانی کریستوفر مک‌کواری ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱ اکران خواهد شد.

«فال آوت» قسمت ششم این مجموعه فروشی ۸۰۰ میلیون دلاری را در سراسر جهان ثبت کرده بود.

توماس «تام» کروز ماپوتر چهارم (به انگلیسی: Thomas Cruise Mapother IV) (زاده ۳ ژوئیهٔ ۱۹۶۲ در آمریکا) هنرپیشه و تهیه‌کننده فیلم آمریکایی است. وی یکی از بازیگرانی است که بیشترین میزان دستمزد و درآمد را در میان بازیگران سینمای هالیوود دارد. و چندین بار نامزد جایزه اسکار، برنده جایزه گلدن گلوب و جوایز دیگر از جشنواره‌های سینمایی معتبر جهان شده‌است. از فیلم‌های پرآوازه‌ای که تام کروز در آن‌ها ایفای نقش کرده‌است. می‌توان متولد چهارم ژوئیه، تاپ گان، چشمان کاملاً بسته،مجموعه فیلم‌های مأموریت غیرممکن و جک ریچر را نام برد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا