سینمای جهان

حضور تام هنکس در فیلم «مردی به نام اوه»

مارک فورستر پروژه «مردی به نام اوه» را که سالها پیش خبر حضور تام هنکس در آن منتشر شده بود، کارگردانی می کند.

به نقل از ددلاین، مارک فورستر کارگردان فیلم های «در جستجوی ناکجاآباد» و «بادبادک باز»، تام هنکس بازیگر برنده دو جایزه اسکار را در اقتباس آمریکایی اثر سوئدی «مردی به نام اوه» کارگردانی می کند.

دیوید مگی فیلمنامه نویس نامزد دو جایزه اسکار فیلم های «زندگی پای» و «مری پاپینز برمی گردد» نیز فیلمنامه این پروژه را می نویسد. مگی و فورستر پیش تر در درام «در جستجوی ناکجاآباد»که برای هر دوی آنها نامزدی بفتا را به ارمغان آورد، همکاری کرده بودند.

تولید این فیلم قرار است در سال جاری میلادی آغاز شود با این حال هنوز اطلاعی از مکان فیلمبرداری در دسترس نیست.

چندین سال است که گفته می شود این پروژه قرار است بر اساس رمان موفق سوئدی فردریک بکمن ساخته شود.

تاکنون از این کتاب کمدی تحسین‌برانگیز که درباره عشق و دوستی‌های غیرمنتظره است بیش از ۷ میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش رفته است. این کتاب در زمان انتشارش برای مدت ۷۷ هفته متوالی در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز جای گرفته بود.

این رمان بلافاصله در کشور سوئد به یک فیلم بدل شد و آن فیلم در کنار نامزدی در دو شاخه اسکار لقب پرفروش ترین فیلم غیرانگلیسی زبان سال ۲۰۱۶ را در آمریکا از آن خود کرد.

مارک فورستر در کنار کارگردانی، قرار است مدیریت تولید این پروژه را نیز در دست بگیرد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا