سینمای جهان

پایان پیکی بلایندرز در فصل ششم

فصل ششم سریال Peaky Blinders قرار است فصل پایانی این سریال باشد. همچنین استیون نایت، سازنده این سریال وعده‌ی ادامه‌ی داستان‌های این مجموعه «به شکلی دیگر» را می‌دهد.

سریال محبوب پیکی بلایندرز از شبکه BBC، داستان به قدرت رسیدن تامی شلبی با بازی کیلین مورفی و خانواده بدنام او دربرابر طبقه کارگر را بعد از وقایع جنگ جهانی اول در بیرمنگام بریتانیا بازگو می‌کند. بی بی سی روز دوشنبه خبر از سرگیری فرایند تولید فصل جدید این سریال را تحت دستورالعمل‌های دقیق کووید-19 تأیید کرده. و اعلام می‌کند. که این آخرین فصل سریال خواهد بود.

استیون نایت پیش از این در مصاحبه با اینترتینمنت ویکلی در سال ۲۰۱۹ اعلام کرده بود. که پایان بندی فصل ششم این سریال طرفداران را غافلگیر خواهد کرد. در آن زمان از ادامه‌ی ساخت سریال پیکی بلایندرز تا فصل هفتم گفته می‌شد. بااین‌حال بعد از تأخیر یک ساله‌ی ادامه‌ی پخش این مجموعه در پی شیوع ویروس کرونا، حالا روند فیلم‌برداری فصل ششم سریال سرعت گرفته. و احتمالاً در سال ۲۰۲۱ یا اوایل ۲۰۲۲ شاهد پخش فصل ششم خواهیم بود. این موضوع به وضعیت بحران کرونا در بریتانیا بستگی دارد.

نایت در بیانیه‌ای که روز دوشنبه منتشر شده می‌نویسد: «بعد از تأخیر اجباری فرایند تولید سریال به‌دلیل همه گیری ویروس کرونا، یک بار دیگر خانواده شلبی را در معرض یک خطر بزرگ خواهیم دید. ما معتقدیم که این فصل بهترین فصل در طول سریال بوده. و طرفداران فوق‌العاده‌ی پیکی بلایندرز از آن لذت خواهند برد. داستان این سریال در پایان این فصل به انتهای مسیر خود خواهد رسید. اما ماجراهای آن به شکلی دیگر ادامه خواهد یافت.»

هنوز مشخص نیست که منظور سازنده‌ی سریال از «شکل دیگر» ماجراهای پیکی بلایندرز دقیقاً چه خواهد بود. اما احتمالاً تیم سازندگان این مجموعه یک فیلم سینمایی یا اسپین‌آف این سریال را در ذهن خواهند داشت.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا