سینمای جهان

اولین تصویر هیو جکمن در لباس زرد در فیلم ددپول 3

رایان رینولدز، بازیگر نقش ددپول تصویر جدیدی از پشت صحنه فیلم ددپول 3 را منتشر کرده است که در آن هیو جکمن لباس زرد رنگ ولورین را بر تن دارد.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم ددپول 3 مدتی می‌شود که در بریتانیا آغاز شده است. و به‌تازگی شاهد پخش تصاویری از پشت صحنه این فیلم  بودیم. که در آن لباس جدید ددپول قابل مشاهده بود. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بالاخره پس از بیش از ۲ دهه طرفداران ولورین قرار است. به آرزوی خود دست پیدا کنند. رایان رینولدز با انتشار تصویری در اینستاگرام خود از ظاهر ولورین در فیلم ددپول 3 پرده برداشت. که سرانجام طرفداران مارول قرار است ولورین را با لباس زرد رنگ کلاسیک و کمیکش در یک اثر لایو اکشن مشاهده کنند:

لباس ولورین در فیلم ددپول 3 براساس طرح جان کاسدی در سری کتاب‌های کمیک Astonishing X-Men طراحی شده است. که البته هیو جکمن هنوز ماسک ولورین را روی سر ندارد که قابل انتظار است. در طول فیلم روی صورتش مشاهده کنیم، اما در هر حال این برای اولین‌بار است. که از زمان حضور جکمن در فیلم X-Men در سال ۲۰۰۰ قرار است. این لباس را بر تن کند. همچنین در این تصویر نگاه بهتری از لباس ددپول در فیلم ددپول 3 قابل مشاهده است. که مانند ولورین شباهت بیشتری به لباس کمیک این شخصیت نسبت به دو فیلم گذشته پیدا کرده است.

رایان رینولدز در نقش ددپول، هیو جکمن در نقش لوگان ملقب به ولورین، مورنا باکارین در نقش ونسا کارلیسل، استفان کاپیچیچ در نقش کلوسوس، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک تین‌ایج ورهد، کوتسونا شیئوری در نقش یوکیو، راب دلینی در نقش پیتر، کاران سونی در نقش دوپیندر (راننده تاکسی)، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، جنیفر گارنر در نقش الکترا، اما کورین در نقش محوری شرور و منفی و متیو مک‌فادین در یک نقش نامشخص از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Deadpool 3 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم ددپول 3 قرار است در تاریخ ۳ می ۲۰۲۴ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اکران شود. شان لوی، کارگردان فیلم Free Guy و فیلم The Adam Project، وظیفه کارگردانی فیلم ددپول 3 را بر عهده دارد. رت ریس و پال ورنیک که پیش از این فیلمنامه دو قسمت اول فیلم Deadpool را نوشته بودند. وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم ددپول 3 را به‌همراه زب ولز، رینولدز و لوی بر عهده داشته‌اند.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
زومجی

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا