سینمای جهان

واکنش دختر لوسیل بال به بازی نیکول کیدمن در نقش مادرش

کیدمن اخیراً برای بازی در نقش لوسیل بال در فیلم جدید آرون سورکین تحت عنوان "ریکاردو بودن" انتخاب شده است.

لوسی آرناز دختر ۶۹ ساله‌ لوسیل بال و دزی آرناز در فیسبوک از انتخاب “نیکول کیدمن” برای بازی در فیلم “ریکاردو بودن” (Being the Ricardos) استودیوی آمازون حمایت کرده است. کیدمن در این فیلم نقش “لوسیل بال” را مقابل “خاویر باردم” در نقش “دزی آرناز” بازی می‌کند. در این فیلم به نویسندگی و کارگردانی “آرون سورکین” قرار بود. “کیت بلانشت” نقش بال را بازی کند. اما کیدمن جانشین او شد.

انتخاب نیکول کیدمن برای بازی در این نقش ستاره‌ی سریال “لوسی را دوست دارم” (I Love Lucy) ۱۱ ژانویه گزارش شد. و واکنش‌های متفاوتی را در پی داشت. “دبرا مسینگ” که در یکی از اپیزودهای سریال “ویل و گریس” (Will & Grace) به “لوسی بال” ادای احترام کرده. به حمایت از انتخاب کیدمن پرداخته است. و حتی سبب شده. که هواداران به بازی خود مسینگ در نقش بال ابراز تمایل کنند. “لوسی آرناز” با انتشار ویدیویی در فیسبوک به انتخاب نیکول کیدمن واکنش نشان داده و می‌گوید. هواداران از بازی نیکول کیدمن در این نقش “ناامید نخواهند شد.”

 “دزی آرناز” می‌گوید:

“انتخاب تغییری نمی‌کند. اما قراردادی در واقع امضا نشده. و به همین دلیل هنوز به شکل علنی چیزی نگفته‌ بودم. با این حال احساس می‌کنم. که باید دست کم اندکی فضا را آرام کنم. به نظر می‌رسد. که بحث‌های زیادی در مورد انتخاب “نیکل کیدمن” به وجود آمده. و [بعضی می‌گویند] “دبرا مسینگ” انتخاب بهتری است… نمی‌دانم، اما چیزی که باید بدانید این است. ما قرار نیست سریال “لوسی را دوست دارم” را بازسازی کنیم. هیچ‌کس قرار نیست رفتار “لوسی ریکاردو” یا هیچ‌یک از کارهای احمقانه‌اش را تقلید کند. داستان در مورد “لوسی بال” است، مادر واقعی من – نه شخصیت لوسی ریکاردو – و همسرش “دزی آرناز”، پدر من – نه ریکی ریکاردو.”

آرناز می‌گوید فیلم “ریکاردو بودن” یک فیلم بیوگرافیکال معمولی نخواهد بود. بلکه با توجه به سابقه‌ی طنزپردازی والدینش “طنز در فیلم وجود دارد.” او در مورد متن سورکین اضافه می‌کند: “داستان در مورد آن دو و نحوه‌ی آشنایی آن‌هاست. و فراز و نشیب سریال آن‌ها، رابطه‌ی آن‌ها، و عشق آن‌ها. در بخشی از این فیلم سریال “لوسی را دوست دارم” وجود خواهد داشت – در حقیقت، آرون سورکین داستان را در حین فیلمبرداری آن قرار داده، یک هفته از انجام جلسات تمرین و فیلمبرداری سریال را به تصویر می‌کشد، و تمام مسائل دیگری که در همین حین اتفاق می‌افتادند.”

اینکه داستان فیلم “ریکاردو بودن” در طول یک هفته اتفاق می‌افتد. از سورکین دور از انتظار نیست چرا که او با فیلم‌های درام بیوگرافیکالی چون “استیو جابز” (Steve Jobs) چنین ساختاری را خلق کرده است.

 

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا