سینمای جهان

خبر خوش برای طرفداران سریال پربیننده بریجرتون

"بریجرتون" یکی از آخرین برگ برنده‌های نتفلیکس است که در روزهای پایانی سال ۲۰۲۰ رو شد و بیننده‌های زیادی را جذب کرد. اکنون خبر رسیده که فصل دوم این سریال نیز در راه است.

نت‌فلیکس سفارش ساخت فصل دوم سریال “بریجرتون” (Bridgerton) را صادر کرد. تولید فصل دوم در فضای تاریخی سریال توسط راوی “لیدی ویسلدون” به صداپیشگی “جولی اندروز” اعلام شده است.

در اعلامیه‌ “لیدی ویسلدون” تولید فصل دوم که از چند هفته قبل انتظارش می‌رفت. و تمرکز داستان بر روی شخصیت “آنتونی” با بازی “جاناتان بیلی” تأیید شده است. دومین کتاب مجموعه‌ی “بریجرتون” نوشته‌ “جولیا کویین” تحت عنوان “ویسکنتی که مرا دوست داشت” نیز به این شخصیت اختصاص پیدا کرده است.

علاوه بر این در این اعلامیه آغاز فیلمبرداری فصل دوم از بهار آینده نیز به تأیید می‌رسد: “بازیگران بی‌همتای “بریجرتون” بهار ۲۰۲۱ به فیلمبرداری بازمی‌گردند.” فرایند انتخاب بازیگران فصل دوم برای چندین نقش جدید از جمله “کیت شفیلد” که در مقابل “آنتونی بریجرتون” قرار می‌گیرد در حال انجام است.

“کریس ون دوسن” نویسنده‌ی سریال در مصاحبه با “امروز با هودا و جنا” می‌گوید:

“چندین شخصیت جدید داریم که معرفی کنیم. آنتونی در فصل بعدی معشوقی خواهد داشت. و فکر می‌کنم همان‌گونه که بینندگان فصل اول انتظار دارند. زیبا و تکان‌دهنده و گسترده باشد.”

فصل اول سریال بر اساس اولین کتاب کویین “دوک و من” اقتباس شد و رابطه‌ی رمانتیک پیچیده میان “دفنی” بزرگ‌ترین دختر بریجرتون‌ها با بازی “فیبی داینور” و دوک “سایمون بست” با بازی “رگی-جین پیج” را روایت می‌کرد. کتاب‌های “بریجرتون” در هشت فصل نوشته شده که هریک پیرامون روابط رمانتیک یکی از اعضای خانواده‌ی بریجرتون است.

ون دوسن می‌گوید تمایل دارد. که هر فصل را به یک جلد از کتاب‌ها اختصاص دهد. او در پاسخ به این پرسش که آیا شخصیت‌های پیج و داینور بازمی‌گردند. یا نه می‌گوید: “امیدوارم که این‌گونه باشد. آن‌ها حالا دوک و دوشس هیستینگز هستند. اما در ذهن من همیشه بریجرتون و بخشی از سریال خواهند بود.” این نویسنده در مورد شخصیت آنتونی اضافه می‌کند: “ما در انتهای فصل اول او را سر یک دو راهی قرار دادیم. بنابراین مشتاقم کشف کنم که او در بازار ازدواج چگونه عمل می‌کند.”

تولید فصل اول “بریجرتون” فوریه سال ۲۰۲۰ و چند هفته پیش از آغاز پاندمی به پایان رسید. فیلمبرداری اپیزودهای فصل دوم نیازمند استخدام صدها بازیگر سیاهی‌لشکر برای حضور در مراسم رقص پرزرق‌وبرق است. و می‌تواند برای سازندگان یک چالش بزرگ باشد.

فصل اول سریال که به گفته‌ی پیج ترکیبی از آثار “جین آستین”، “دختر سخن‌چین” (Gossip Girl)، و “۵۰ طیف گری” (50 Shades of Grey) است. ۲۵ دسامبر سال گذشته از نت‌فلیکس پخش شد. و پس از چهار هفته ۶۳ میلیون بیننده داشت.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا