تلویزیون

«دودکش ۲» پنجم تیرماه روی آنتن شبکه یک می‌رود

سریال تلویزیونی «دودکش ۲» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی از پنجم تیرماه از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مجموعه کمدی اجتماعی «دودکش ۲» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی، از ۵ تیرماه روی آنتن شبکه یک می‌رود.

تصویربرداری دومین فصل از سریال تلویزیونی «دودکش» از بهمن ماه ۹۹ آغاز شد. و پس از ضبط سکانس‌های تهران، اخیراً در گرگان و روستاهای اطراف آن پی گرفته شد. گروه این روزها پس از بازگشت از گرگان به ضبط بخش‌های باقیمانده در تهران و انجام مراحل فنی سریال می پردازند.

در خلاصه داستان سریال آمده است: «خانواده فیروز مشتاق که بی قیف و قپی به سفری رفته‌اند، در راه بازگشت به تهران با دختری همسفر می‌شوند. که از نظر بهروز، «نیمه گمشده» قلمداد می‌شود. و به ضرس قاطع، شروعی برای فرو رفتن خانواده در آمپاس است!

بماند که با آنچه از نصرت و شرایط جدیدش مشهود به نظر می‌رسد، بستر قمپزش گسترده تر از قبل شده است. و با عقبه‌ای که از آنان سراغ داریم، ماجراهایی آغاز می‌شوند. که بی هیچ شائبه‌ای در زندگی همه و به‌ویژه کسانی که پا به قالیشویی می‌گذارند، تاثیر گذار هستند!».

هومن برق نورد. سیما تیرانداز. بهنام تشکر، نگار عابدی، امیرحسین رستمی، الناز حبیبی، محمدرضا شیرخانلو و یاس نوروزی بازیگران فصل اول «دودکش» هستند. که در فصل دوم نیز با تغییراتی به همراه بازیگران جدید حضور خواهند داشت.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا