سینمای جهان

همکاری رابرت دنیرو با نتفلیکس

رابرت دنیرو و جان بویه‌گا بازیگران فیلم نتفلیکسی «فرمول» با موضوع مسابقات قهرمانی اتومبیل رانی شدند.

به نقل از هالیوود ریپورتر، جان بویه‌گا بازیگر فرنشایز «جنگ ستارگان» و رابرت دنیرو  بازیگران فیلمی با موضوع مسابقات اتومبیل رانی شدند. محصول نتفلیکس شدند. عنوان این فیلم که برای سرویس استریم نتفلیکس ساخته می شود. «فرمول» است.

ژرارد مک کورای کارگردان «ماسه های سوخفیلته» این درام مربوط به اعجوبه مسابقات اتومبیل رانی فرمول یک را که ابتدا برای حفاظت از خانواده اش رانندگی یاد گرفته بود، کارگردانی می کند.

مک کورای در کنار کارگردانی، نوشتن فیلمنامه و تهیه فیلم را نیز برعهده دارد.

رابرت دنیرو، جین روزنتال و بری ولش نیز مک کورای را در امر تهیه فیلم یاری می کنند.

بویه‌گا بازیگر بریتانیایی اولین بار برای نقش کاراکتر موسی در فیلم علمی تخیلی «حمله به بلوک» محصول ۲۰۱۱ مشهور شد. او بیشتر برای بازی در نقش فین  در فیلم های جدید «جنگ ستارگان» شناخته می شود. مجموعه فیلم های «تبر کوچک» ساخته استیو مک کویین نیز تازه ترین دستاورد بویه‌گا به شمار می آید.

رابرت دنیرو بازیگر برنده دو جایزه اسکار فیلم نیز این پروژه برایش یک بازگشت به نتفلیکس بعد از موفقیت فیلم «مرد ایرلندی» ساخته مارتین اسکورسیزی به حساب می آید.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا