سینمای جهان

رونمایی از کریستن استوارت در نقش پرنسس دایانا

این فیلم به نویسندگی تنها یک آخر هفته از زندگی دایانا را به تصویر می‌کشد وقتی که او در حال گذراندن تعطیلات کریسمس با خانواده‌ی سلطنتی بریتانیا در نورفولک است.

استودیوی نئون با انتشار اولین تصویر رسمی از “کریستن استوارت” در نقش “پرنسس دایانا” شروع فیلمبرداری فیلم درام تاریخی “اسپنسر” به کارگردانی “پابلو لارایین” را تأیید کرد. این فیلم به نویسندگی “استیون نایت” خالق سریال “پیکی بلایندرز” تنها یک آخر هفته از زندگی دایانا را به تصویر می‌کشد. وقتی که او در حال گذراندن تعطیلات کریسمس با خانواده‌ی سلطنتی بریتانیا در نورفولک است. “اسپنسر” سیر تحول احساسی دایانا و اتخاذ تصمیم جدایی از “پرنس چارلز” را بررسی می‌کند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: “دسامبر سال ۱۹۹۱: رابطه‌ی زناشویی پرنس و پرنسس ولز به سردی گراییده. به رغم انتشار شایعه‌ی جدایی آن‌ها و روابط عاشقانه‌ی مخفیانه، آرامش برای برگزاری جشن‌های کریسمس در سندرینگهام حکمفرماست. خوردنی و آشامیدنی مهیاست، و شکار و تیراندازی پابرجا. دایانا بازی را بلد است. امسال، شرایط بسیار متفاوت خواهد بود.”

“کلر ماتون” مدیر فیلمبرداری “پرتره یک زن در آتش”، “ژاکلین دوران” طراح لباس “زنان کوچک”، “واکانا یوشیدا” طراح گریم “قتل در قطار سریع‌السیر شرق” و “گای هندریکس دایاس” طراح صحنه “تلقین” در این پروژه با لارایین همکاری کرده‌اند. “جانی گرین‌وود” گیتاریست و نوازنده کیبورد انگلیسی گروه “ریدیوهد” نیز آهنگساز فیلم “اسپنسر” خواهد بود.

لارایین که سابقه‌ تولید درام‌های تاریخی از جمله “جکی” (Jackie) را دارد، فیلم “اسپنسر” را در آلمان و بریتانیا فیلمبرداری می‌کند. استودیوی نئون امتیاز پخش این فیلم را با قراردادی ۴ میلیون دلاری خریداری کرده است.

این فیلمساز در مورد استوارت می‌گوید:‌ “کریستن یکی از بهترین بازیگران امروز است. برای تولید موفقیت‌آمیز فیلم باید چیزی بسیار مهم در فیلم باشد که معماست. کریستن می‌تواند. به شکل‌های مختلفی درآید، و می‌تواند مرموز و بسیار شکننده و در نهایت بسیار مستحکم باشد. و این چیزی است. که ما نیاز داریم. ترکیب این عناصر باعث شد. به او فکر کنم. واکنش او به فیلمنامه و رویکردش به شخصیت بسیار زیبا بود. فکر می‌کنم نمایشی دیدنی و در عین حال برانگیزاننده ارائه دهد. او شخصیت بسیار قدرتمندی دارد.”

استوارت پاییز گذشته در مصاحبه با “این‌استایل” گفته بود که دستیابی به لهجه‌ی پرنسس دایانا کار بسیار دشواری است.

“تیموتی اسپال” بازیگر فیلم “آقای ترنر”، “سالی هاکینز” بازیگر فیلم “شکل آب” و “شان هریس” بازیگر فیلم “مأموریت غیرممکن: فال‌اوت” از جمله دیگر بازیگران “اسپنسر” خواهند بود.

استودیوی نئون فیلم “اسپنسر” را پاییز سال ۲۰۲۱ اکران می‌کند.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا