سینمای جهان

دیزنی صدمین سالگرد‌ خود را با انیمیشن «آرزو» جشن می‌گیرد

استودیو انیمیشن‌سازی والت دیزنی از انیمیشن موزیکال جدیدی با نام «آرزو» رونمایی کرد.

به نقل از کامیک بوک، دیزنی در نمایشگاه «D۲۳» رسما اعلام کرد که انیمیشن «آرزو» در نوامبر سال ۲۰۲۳ همزمان با صدمین سالگرد این کمپانی منتشر خواهد شد.

استودیو انیمیشن‌سازی والت دیزنی در رویداد «D۲۳» چند تصویر و لوگوی انیمیشن «آرزو» را رونمایی کرد. همچنین یکی از آهنگ های این فیلم توسط آریانا دبوس برای حضار این رویداد اجرا شد. انیمیشن موزیکال «آرزو» قرار است توسط کریس باک و به کمک فاون ویرسانتورن به‌عنوان دستیار کارگردان ساخته شود. کریس باک در کارنامه کاری خود انیمیشن‌های «فروزن» و «تارزان» را دارد. نوشتن فیلمنامه این انیمیشن موزیکال بر عهده جنیفر لی است.

انیمشن «آرزو» قرار است به منشا و چگونگی پیدایش ستاره آرزو بپردازد. آشا شخصیت اصلی که تاریکی را در قلمرو خود می بیند که هیچ کس دیگری در آن شهر این تاریکی را نمی بیند. او در اوج نا امیدی از آسمان درخواستی می‌کند. پاسخ به آرزوی آشا یک ستاره واقعی است که برای کمک به سفرش از آسمان می‌ا‍فتد.

آریانا دبوس، بازیگر برنده جایزه اسکار بری فیلم «وست ساید»، صداپیشگی شخصیت آشا را برعهده دارد. آلن تودیک، صداپیشه با سابقه انیمیشن‌های دیزنی نیز صداپیشگی شخصیت والنتینو، بز آشا را بر عهده خواهد داشت و همچنین تایید شد این فیلم دارای آهنگ‌های اورجینال جدیدی است که توسط خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی جولیا مایکلز نوشته شده است. جولیا مایکلز وظیفه ساخت موسیقی متن انیمیشن «آرزو» را نیز بر عهده خواهد داشت. این فیلم انیمیشن سه بعدی را با سبک های آبرنگ ترکیب می‌کند..

انیمیشن «آرزو» قرار است در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۲۳ روی پرده‌های سینما برود.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا