سینمای جهان

بالیوود «مدیر شب» را می‌سازد

هریتیک روشن ستاره بالیوودی بازیگر اصلی اقتباس هندی از سریال تحسین شده «مدیر شب» شد.

به نقل ازورایتی، هریتیک روشن ستاره درجه یک بالیوودی قرار است. نقش اول اقتباس هندی از درام جاسوسی «مدیر شب» نوشته جان لو کاره را ایفا کند.

روشن نقش نسخه هندی شخصیت جاناتان پاین را ایفا می‌کند. که در مینی سریال ۲۰۱۶ که توسط بی‌بی‌سی و ای‌ام‌سی پخش شده بود. توسط تام هیدلستون بازیگر «انتقام‌جویان» بازی شده بود.

اقتباس هندی مراحل فیلمبرداری را از آوریل در بمبئی آغاز می‌کند. و بعد از اینکه سفر بین‌المللی راحت‌تر شود کار فیلمبرداری در لوکیشن‌های بین‌المللی هم آغاز می‌شود.

هنوز این مسأله رسماً تایید نشده اما نسخه هندی این داستان احتمالاً از طریق برترین سرویس استریمینگ هند یعنی دیزنی پلاس هات‌استار پخش خواهد شد.

ساندیپ مودی که خالق و کارگردان سریال «آریا» بود، قرار است. مسئولیت کارگردانی این پروژه را بر عهده بگیرد.

«مدیر شب» رمان سال ۱۹۹۳ و نوشته جان لو کاره استاد آثار جاسوسی بریتانیایی بود. که دسامبر ۲۰۲۰ از دنیا رفت. داستان این درام درباره مدیر شب یک هتل لوکس است. که قبلاً سرباز بوده و توسط یک سازمان جاسوسی دولتی استخدام می‌شود. تا به حلقه داخلی یک فروشنده سلاح نفوذ کند.

اقتباس بریتانیایی از این رمان توسط سوزان بیر کارگردانی شده بود و در کنار هیدلستون، اولیویا کولمن، هیو لاری، الیزابت دبیکی و تام هالندر هم در آن نقش‌آفرینی می‌کردند. این سریال توانست برنده چند جایزه گلدن گلوب، بفتا و پرایم‌تایم امی شود.

جدیدترین اثر روشن فیلم سال ۲۰۱۹ «جنگ» بود که توانست در باکس آفیس جهانی ۶۵ میلیون دلار بفروشد. او در فیلم جدید «مبارز» یک بار دیگر با سیدارت آناند کارگردان «جنگ» همکاری می‌کند. آناند و روشن قبلاً در فیلم «بنگ بنگ» با هم کار کرده بودند که اقتباس رسمی بالیوودی «شوالیه و روز» بود.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا