سینمای جهان

دنزل واشینگتن و رامی مالک با «چیزهای کوچک» گیشه را گرفتند

فیلم تازه اکران شده «چیزهای کوچک» با بازی رامی مالک و دنزل واشینگتن پرفروش‌ترین فیلم در گیشه سینماهای آمریکا شد.

به نقل از ورایتی، قبل از پاندمی کرونا، اپراتورهای سینما و هواداران سرسخت آن می‌گفتند. اگر مخاطبان بتوانند. فیلمی را از خانه تماشا کنند. دیگر برای دیدن آن به سینما نمی‌روند. اما حالا دنزل واشینگتن و رامی مالک با «چیزهای کوچک» تبدیل به فیلمی شده. که نشان می‌دهد. چنین چیزی کاملاً هم حقیقت ندارد.

این فیلم تریلر جنایی با نقش‌آفرینی دنزل واشینگتن و رامی مالک در صدر باکس آفیس آمریکای شمالی قرار گرفت. و با نمایش در ۲۱۷۱ پرده سینما ۴.۸ میلیون دلار کسب کرد.

این در حالی بود. که این فیلم  در همان زمان از طریق سرویس استریمینگ اچ‌بی‌او مکس در دسترس مشترکان قرار گرفت. و هزینه استفاده ماهانه از این سرویس کمتر از یک بلیت سینما در بخش‌هایی از ایالات متحده است.

«چیزهای کوچک» یکی از ۱۷ فیلم شرکت برادران وارنر است. که در عین حال در سینماها و از اچ‌بی‌او مکس در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

در دورانی عادی، میزان فروش فعلی این فیلم یک فاجعه تلقی می‌شد. اما در دوران پاندمی کرونا این میزان فروش یکی از موفق‌ترین‌ها بود. همچنین وارنر میدیا که شرکت مادر برادران وارنر است. نگفت چند نفر فیلم را استریم کردند، اما فیلم به سرعت به فیلم شماره یک اچ‌بی‌او مکس هم بدل شد.

جان لی هنکاک «چیزهای کوچک» را کارگردانی کرده. که درباره ۲ پلیس است. که سعی دارند. یک قاتل زنجیره‌ای را گیر بیندازند.

این فیلم در گیشه‌های خارجی هم ۲.۸ میلیون دلار از فروش در ۱۸ کشور کسب کرد. و این در حالی است. که کاربران بین‌المللی اچ‌بی‌او مکس هنوز به آن دسترسی ندارند. این فیلم قوی‌ترین فروش خود را با ۱.۱ میلیون دلار در روسیه داشت. و بعد از آن ۸۷۱ هزار دلار در عربستان فروخت.

فیلم «کرودها: عصری نو» محصول یونیورسال و دریم‌وورکس انیمیشن توانست. با ۱.۸۴ میلیون دلار فروش در دهمین هفته خود در رتبه دوم باکس آفیس آمریکای شمالی قرار بگیرد. این فیلم تا به حال ۴۳.۹ میلیون دلار در آمریکای شمالی فروخته است.

در باکس آفیس جهانی هم «کرودها» ۱.۳ میلیون دلار دیگر فروخت. که باعث شد. فروش کل جهانی‌اش به ۱۴۴.۳۸ میلیون دلار برسد.

«زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» هم با ۱.۳ میلیون دلار فروش از نمایش در ۱۸۶۴ پرده سینما در آمریکای شمالی در رتبه سوم قرار گرفت.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا