سینمای جهان

جنیفر لوپز آدمکش حرفه‌ای شد

لوپز نقش یک آدمکش حرفه‌ای را بازی می‌کند که از مخفی‌گاه بیرون می‌آید تا از دخترش محافظت کند

جنیفر لوپز در فیلم “مادر” (The Mother) با نیکی کارو کارگردان “مولان” و نت‌فلیکس همکاری می‌کند. او در این پروژه تهیه‌کننده و بازیگر نقش اول خواهد بود.

جنیفر لوپز نقش یک آدمکش حرفه‌ای را بازی می‌کند. که از مخفی‌گاه بیرون می‌آید. تا از دخترش محافظت کند. و در همین حین از چنگ مردانی خطرناک نیز بگریزد. منابع نزدیک به پروژه می‌گویند. این فیلم لحن و فضایی شبیه به فیلم “حرفه‌ای” لوک بسون دارد.

میشا گرین خالق سریال “لاوکرفت کانتری” نویسنده‌ی فیلمنامه‌ی اریجینال این فیلم اکشن است. و “آندریا برلوف” آن را بازنویسی کرده. لوپز به همراه “بنی مدینا”، “روی لی”، و “میری یون” از جمله تهیه‌کنندگان این فیلم خواهند بود.

پیش‌تر گزارش شده بود که لوپز در اقتباس سینمایی نت‌فلیکس از رمان “صفر” ایزابلا مادونادو نیز نقش‌آفرینی می‌کند. در آن فیلم لوپز نقش یک مأمور اف‌بی‌آی به نام “نینا گره‌را” را بازی می‌کند که باید به پرونده‌ی یک قاتل زنجیره‌ای رسیدگی کند.

جنیفر لوپز که اخیراً در مراسم تحلیف “جو بایدن” خوانده، در حال بازی در فیلم “ازدواج ناگهانی” یونیورسال به همراه “اوون ویلسون” است. او سال ۲۰۱۹ با فروش ۳۳.۱ میلیون دلاری “اغواگران” استودیوی اس‌تی‌اکس در افتتاحیه رکورد پرفروش‌ترین فیلم‌های خودش را شکست. او با این فیلم که ۱۰۵ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت نامزدی گلدن گلوب و صنف بازیگران را کسب کرد.

کارانو اخیراً فیلم لایو-اکشن “مولان”‌ را برای دیزنی کارگردانی کرده که سال گذشته در آستانه‌ی شیوع کووید-۱۹ قرار بود اکران شود اما در نهایت به شبکه‌ی دیزنی+ رفت. “نیلسن” گزارش داده است که این فیلم در اولین هفته‌ی انتشار ۵۲۵ میلیون دقیقه دیده شده است. کارانو در سال ۲۰۰۲ با فیلم “نهنگ سوار” بفتای بهترین فیلم بلند را دریافت کرد. او قرار است فیلم “ویرانه‌های زیبا” را بر اساس کتاب “جس والتر” برای کمپانی امبلین کارگردانی کند.

 

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا