سینمای جهان

«پارک‌های ملی» کوین کاستنر ساخته می‌شود

ساخت سریال «پارک‌ها ملی» بر مبنای فیلمنامه کوین کاستنر که به دلیل کرونا به تعویق افتاده بود دوباره در دستور ساخت قرار گرفت.

به نقل از هالیوود ریپورتر، شبکه ای‌بی‌سی که تحت حمایت دیزنی است. دستور ساخت پایلوت سریال درام «پارک‌های ملی» نوشته کوین کاستنر را صادر کرده است.

ای‌بی‌سی سال گذشته نتوانسته بود. این پایلوت را فیلمبرداری کند. چون پاندمی کروناهمه چیز را به هم ریخت. در نتیجه این استودیو تصمیم گرفت. برنامه ساخته شدن این سریال توسط آرون هلبینگ که سازنده سریال است. را تمدید کند.

داستان «پارک‌های ملی» درباره گروهی کوچک از ماموران سازمان خدمات پارک‌های آمریکاست که در حال حمایت از گنجینه‌های ملی، جرایم مختلفی را هم حل‌ و فصل می‌کنند.

کوین کاستنر، هلبینگ و جان برد مسئولیت نوشتن فیلمنامه را بر عهده دارند. آنتونی همینگوی تهیه‌کننده اجرایی سریال و کارگردان پایلوت آن است.

کوین کاستنر درباره نوشتن این پروژه گفت: «شرکای ما در ای‌بی‌سی به من محیطی بزرگ داده‌اند. تا بتوانم از محدوده راحتی خودم خارج شوم و چیزی خاص تحویل دهم».

منابع آگاه می‌گویند. کاستنر که در حال حاضر در سریال «یلوستون» محصول پارامونت نتوورک نقش‌آفرینی می‌کند. نقشی برای بازیگری در «پارک‌های ملی» نخواهد داشت.

«پارک‌های ملی» پنجمین دستور ساخت پایلوت ای‌بی‌سی در فصل ۲۰۲۱ و دومین پروژه باقی مانده از سال قبل است. سریال «تریاژ» هم سال ۲۰۲۰ فیلمبرداری شد اما به خاطر تاخیرهای پیش آمده هنوز سرنوشت پخش آن مشخص نیست.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا