سینمای جهان

تمایل جیمز گری به همکاری مجدد با واکین فینیکس

جیمز گری کارگردان فیلم «وقت آرماگدون» (Armageddon Time) مایل است بار دیگر «واکین فینیکس» را مقابل دوربین خود ببرد.

«جیمز گری» شاید بیشتر با فیلم‌هایی چون «به‌سوی ستارگان» (Ad Astra) و «شهر گمشده زد» (The Lost City of Z) شناخته شود، اما پیش از این فیلم‌ها در «شب مال ماست» (We Own the Night) و «مهاجر» (The Immigrant) با «واکین فینیکس» همکاری کرده است. این فیلمساز در مصاحبه جدیدی با «دیجیتال فیکس» فاش می‌کند که مشتاق همکاری مجدد با بازیگر برنده اسکار «جوکر» (Joker) است.

جیمز گری که به تازگی فیلم «وقت آرماگدون» (Armageddon Time) با بازی «جرمی استرانگ»، «آن هاتاوی» و «آنتونی هاپکینز» را روی پرده داشته، به این پرسش پاسخ می‌دهد که آیا اگر واکین فینیکس فرصت داشته باشد حاضر است با او همکاری کند یا نه.

جیمز گری می‌گوید: «بله، خیلی او را دوست دارم. من و واکین همیشه با هم حرف می‌زنیم، و در مورد موضوعی که اتفاق افتاده بود بحث کردیم. اما مسئله زمان‌بندی است، خیلی مشغله داشته‌ایم. من سعی کرده‌ام برای فیلم‌هایی با او همکاری کنم اما یا در دسترس نیست یا… می‌دانید، او در ارائه پیشنهاد خیلی خوب عمل نمی‌کند.»

جیمز گری اضافه می‌کند: «می‌دانید، در حقیقت، فکر نمی‌کنم او در همه سال‌هایی که می‌شناسمش پیشنهادی مطرح کرده باشد و بگوید:‌ «بیا فیلم دیگری بسازیم.» منظورم همیشه است. بنابراین تردیدی نیست که حاضریم فیلم دیگری بسازیم. سؤالی که باقی می‌ماند این است که چه زمانی آن را می‌سازیم؟»

گری پیش‌تر در مصاحبه با «والچر» گفته بود که همکاری با واکین فینیکس را دشوار نمی‌یابد: «چرا واکین فینیکس «دشوار» است؟ دشوار نیست. او عالی است. او به بهترین شکل «دشوار» است. بهتر است که این دشواری را داشته باشد. دشوار به نظر من این است که به موقع در محل فیلمبرداری حاضر نشوید. یا جملات خودتان را فراموش کنید. یا به‌شدت ستیزه‌جو باشید و مانع پیشرفت شوید. دشوار به معنی این نیست که از من پرسش‌های زیادی در مورد شخصیت کنید. این به معنی دشوار نیست.»

واکین فینیکس به زودی برای «تاد فیلیپس» و در مقابل «لیدی گاگا» در موزیکال «جوکر: جنون مشترک» (Joker: Folie à Deux) مقابل دوربین می‌رود.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا