سینمای ایران

ابراهیم عامریان: قیمت بلیت سینما باید 100هزار تومان باشد

ابراهیم عامریان، تهیه کننده سینما معتقد است که اگر صاحبان فیلم با توجه به هزینه‌ای که برای ساخت فیلم انجام داده‌اند، قیمت بلیت را تعیین کنند، دیگر هیچ فیلمی ضرر نمی‌کند.

ابراهیم عامریان ، معضلات زیادی گریبان سینمای ایران را گرفته است. یکی از مواردی که اخیرا مطرح شده و قیمت بلیت سینما را به ۳۰هزار تومان رساند. بحث افزایش قیمت بلیت سینما بود. که بخشی از جامعه هنری با آن مخالف و بخشی با آن موافق بودند. یکی از افرادی که با این موضوع موافق است. و باور دارد. که قیمت واقعی بلیت سینما ۱۰۰هزار تومان است، سید ابراهیم عامریان، تهیه کننده «تگزاس»، «دینامیت» و «انفرادی» است.

ابراهیم عامریان درباره قیمت واقعی بلیت سینما بر اساس هزینه تهیه کننده گفت: «این را هم در نظر بگیریم که مخاطب نسبت به فیلم‌های ضعیف یک ایرادی وارد می‌کند، اگر بخواهیم فیلم خوب بسازیم که مخاطب آن را دوست داشته باشد، باید برای آن هزینه کرد، بازیگران توانمند آورد و برای آنها لوکیشن خوب در نظر گرفت. پس من وقتی می‌گویم باید هزینه شود، ماحصلش برای چه کسی است؟ برای مخاطب. مخاطب هم نمی‌تواند هم خدا را بخواهد، هم خرما را، اگر می‌خواهد فیلم خوب ببیند باید برای آن هزینه کند. وقتی ما فیلم خوب می‌سازیم توقعمان این است که سرمایه بازگردد تا بتوانیم ادامه دهیم. مردم ما امروز گران شدن همه چیز را می‌پذیرند، اما گران شدند بلیت سینما را نه.»

این تهیه کننه درباره این موضوع ادامه داد: «من می‌دانم که قیمت واقعی بلیت با توجه به هزینه فیلمم باید رقمی حدود ۱۰۰هزار تومان باشد. ولی می‌دانم که این موضوع نشدنی است اما مبلغ ۵۰ هزار تومان، کاملا رقم نرمالی است. آن هم نه برای همه سینماها، بیایند درجه بندی کنند تا مردم در هر قشر و با هر قدرت و توانمندی که دارند به سینما بروند و فیلم ببینند.»

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
خبرآنلاین

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا