سینمای جهان

ناتالی پورتمن: زندگی‌ام را برای عموم به اشتراک نمی‌گذارم

ستاره هالیوود می‌گوید: خوب است که آدم در زمان نوجوانی و جوانی کار‌های احمقانه و اشتباه بکند و تا آخر عمر از نکرده‌ها احساس پشیمانی نداشته باشد.

ناتالی پورتمن گفته است. با این ‌که در دانشگاه هاروارد با مارک زاکربرگ، هم‌دانشگاهی بوده اما هرگز در فیس‌بوک حساب باز نکرده است.

بازیگر فیلم “ثور” در برنامه تلویزیونی استرالیایی “پروژه” گفت که او به دلیل سیاست‌های تجاری این سایت در طول سال‌های اخیر، از پیوستن به آن خودداری کرده است. او توضیح داد: “فیس‌بوک زمانی آغاز به کار کرد که ما همه دانشجو بودیم. من نه آن زمان و نه بعدا عضوش نشدم.”

ناتالی پورتمن در ادامه افزود: “حقیقت این است. که مسئولیت‌پذیری این‌جور رسانه‌ها که همه در آن عضو هستند. باید بیشتر شود. آن‌ها به نوعی بستر انتشار اطلاعات واقعی مردم هستند.”

پورتمن گفت: “من بدون فیس‌بوک، اینستاگرام و تلفن دوربین‌دار دانشگاه رفتم. برای همین سرم به کار خودم بود. و زندگی‌ام را برای عموم به اشتراک نمی‌گذاشتم؛ که خب خیلی هم خوب بود. می‌دانید چرا؟ چون خوب است که آدم در زمان نوجوانی و جوانی کار‌های احمقانه و اشتباه بکند و تا آخر عمر از نکرده‌ها احساس پشیمانی نداشته باشد. من در این مورد خیلی خوش‌شانس بودم. مرسی مارک زاکربرگ ‌که آن زمان هنوز خیلی جوان بودی.”

در فیلم “شبکه اجتماعی” اثر دیوید فینچر در سال ۲۰۱۰، که با الهام از سرگذشت فیس‌بوک ساخته شد. به پورتمن هم اشاره شده. گرچه نامی از وی برده نمی‌شود. به گفته یکی از شخصیت‌های فیلم، زاکربرگ به لطف فیس‌بوک در دانشگاهی با شخصیت‌های بنام از جمله برندگان نوبل، برندگان جایزه پولیتزر، برندگان آینده مسابقات المپیک و یک ستاره سینما (که به پورتمن اشاره دارد)، اسم در کرده است.

ناتالی پورتمن در ماه دسامبر اعلام کرد. که او به عنوان یک بازیگر جوان در کانون توجه‌های “جنسی” قرار گرفته. و برای مبارزه با آن رفتار عمومی خود را تغییر داده است.

 

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
ایندیپندنت

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا