سینمای جهان

همکاری مجدد پنه لوپه کروز و پدرو آلمودوار

خبر همکاری مجدد پنه لوپه کروز و پدر آلمودوار در پروژه «مادران مشابه» به صورت رسمی اعلام شد.

به نقل از ورایتی، پنه لوپه کروز و پدرو آلمودوار در فیلم «مادران مشابه» بار دیگر باهم همکاری می کنند. خبر ساخت این پروژه اولین بار ژوئن سال گذشته در رسانه ها منتشر شد.

پنه لوپه کروز بازیگر اسپانیایی برنده جایزه اسکار در این پروژه به بازیگر برنده جایزه سن سباستین آیتانا سانچز گیخون و بازیگر تازه کار میله‌نا اسمیت می پیوندد.

اولین بار خبر پیوستن کروز به این پروژه در تابستان گذشته منتشر شد. با این حال به صورت رسمی قراردادی تا به امروز امضا نشده بود.

زمان فیلمبرداری فیلم «مادران مشابه» نیز مشخص شده است. طبق برنامه قرار است. این پروژه اواخر ماه مارس جلوی دوربین برود. تولید این فیلم قرار بود پیش از این صورت گیرد. که به دلیل بحران ویروس کرونا به تعویق افتاد.

فیلم «مادران مشابه» داستان دو مادر است که در یک روز فرزندان شان را بدنیا می آورند. فیلم به صورت موازی دو سال اول زندگی آن بچه ها را روایت می کند.

پنه لوپه کروز و آلمودوار پیش از این در فیلم های متعددی از جمله «همه چیز درباره مادرم» و «بازگشت» همکاری داشته اند.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا