سینمای جهان

ساخت فیلم Samaritan 2 با بازی سیلوستر استالونه

آمازون و MGM در حال ساخت فیلم Samaritan 2 هستند که سیلوستر استالونه برای بازی دوباره در این فیلم باز خواهد گشت.

فیلم Samaritan سال گذشته منتشر شد که در آن سیلوستر استالونه نقش یک ابرقهرمان را بر عهده داشت و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنباله این فیلم ابرقهرمانی در دست ساخت است. آمازون و MGM در حال همکاری برای ساخت فیلم Samaritan 2 هستند. سیلوستر استالونه برای نقش‌آفرینی دوباره در دنباله فیلم ساماریتان باز خواهد گشت که توافق او با آمازون پیش از اعتصاب بازیگران انجام شده بود. او همچنین به‌عنوان تهیه‌کننده هم در این فیلم حضور دارد.

براگی اف. شوت که وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت اول فیلم ساماریتان را بر عهده داشت، برای نوشتن فیلمنامه فیلم Samaritan 2 بازگشته است. فیلم Samaritan داستان پسر جوانی را دنبال می‌کند که به‌دنبال ابرقهرمانی اسطوره‌ای می‌گردد که بیست سال پیش در حادثه‌ای تراژیک ناپدید شد و این پسر می‌خواهد بداند که آیا این شخصیت زنده است یا خیر. جولیوس ایوری وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده داشت که در حال حاضر بازگشت یا عدم بازگشت او برای دنباله این فیلم ابرقهرمانی مشخص نیست.

طبق گفته آمازون، فیلم Samaritan در سه هفته ابتدایی پخش خود از سرویس پرایم ویدیو پر بیننده‌ترین فیلم این شبکه بوده است. اگر فیلم ساماریتان ۲ درنهایت ساخته شود، این فیلم تبدیل به دومین فیلم شوت خواهد شد که دنباله آن تولید می‌شود. پیش از این او فیلمنامه فیلم Escape Room را نوشته بود که سونی به ساخت دنباله آن چراغ سبز نشان داد. شوت همچنین فیلمنامه فیلم The Last Voyage of the Demeter را نوشته و وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت پایلوت یا آزمایشی سریال Dungeons & Dragons را هم بر عهده داشته است.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
زومجی

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا