سینمای جهان

مستند جنجالی الیور استون در جشنواره «کن» به نمایش درمی‌آید

الیور استون در گفتگویی با اسپایک لی فاش کرد مستندش درباره جان اف. کندی در جشنواره «کن» ۲۰۲۱ به نمایش درمی آید.

به نقل از ورایتی، الیور استون در سری گفتگوهای ورایتی تحت عنوان «کارگردان ها درباره کارگردان ها» در مصاحبه با اسپایک لی از مستند جدیدش که درباره جان اف. کندی است. و قرار است. اولین نمایش جهانی اش را در جشنواره «کن» ۲۰۲۱ تجربه کند. پرده برداشت.

الیور استون گفت: این (مستند) طرف آمریکایی ها را نگرفته است. کارگردان فیلم «جوخه» افزود: جشنواره کن از ما دعوت کرده. تا در ماه ژوئن یا جولای امسال فیلم مان را آنجا نمایش دهیم.

کارگردان برنده سه جایزه اسکار در ادامه گفت: این گام مهمی برای ماست برای اینکه اگر این مستند در آمریکا پذیرفته نشود. حداقل در آخر در سطح بین الملل به رسمیت شناخته می شود. و این برای ما مهم است.

به گفته الیور استون، پیدا کردن پخش کننده نیز برای این مستند دشوار است. این کارگردان تاکید کرد. که دو پخش کننده بزرگ یعنی نتفلیکس و نشنال جئوگرافی از پخش این مستند سرباز زده اند.

مستند «جی اف کی» براساس حقایق بدست آمده از فیلم تریلر «جی اف کی» محصول سال ۱۹۹۱ به کارگردانی خود الیور استون ساخته شده است.

در پایان این گفتگو، لی که ریاست هیات داوران این دوره جشنواره کن را برعهده دارد. ابراز امیدواری کرد. که فیلم را در ایام جشنواره ببیند.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا