سینمای جهان

پدرو پاسکال به جمع بازیگران «آخرین بازمانده از ما» پیوست

پدرو پاسکال بازیگر فیلم‌های «زنگ شگفت انگیز» و «برابرساز» برای بازی در سریال «آخرین بازمانده از ما» از شبکه HBO Max انتخاب شد.

به نقل از هالیوود ریپوتر، پدرو پاسکال در سریال «آخرین بازمانده از ما»، محصول اقتباسی HBO Max از یک بازی ویدیویی به همین نام، با بلا رمزی، همبازی خود در سریال بازی تاج و تخت دوباره همکاری خواهد کرد.

کریگ مازین، که سریال کوتاه و تحسین شده «چرنوبیل» را ساخته فیلمنامه این سریال را نگارش خواهد کرد. و به همراه نیل دراکمان مدیر اجرایی پروژه خواهد بود.

دراکمان نویسنده و کارگردان این بازی ویدیویی بوده است. کانتمیر باگالوف، فیلمساز روسی که با «قد دراز» در سال ۲۰۱۹ در جشنواره فیلم کن حضور داشت، برای کارگردانی سریال انتخاب شده است.

زمانی که اولین نسخه بازی «آخرین بازمانده از ما» محصول سونی و ناتی داگ در سال ۲۰۱۳ منتشر شد، چندین جایزه از رویداد‌های بازی‌های ویدیویی دریافت کرده و ۱۷ میلیون نسخه نیز فروش داشت.

داستان بازی ۲۰ سال پس از یک ماجرا را روایت می‌کند. که تمدن و مدرنیته از بین رفته و داستان بر روی دو شخصیت جوئل و الی متمرکز است.

پدرو پاسکال که اخیرا در سریال «ماندالوریان» نقش آفرینی کرده. برای ایفای نقش جوئل انتخاب شده است.

 

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا