سینمای جهان

آغاز فیلمبرداری «The Bikeriders» با بازی تام هاردی

فیلمبرداری فیلم جدید جف نیکولز از ماه آینده با نقش آفرینی تام هاردی، جودی کومر و آستین باتلر آغاز می‌شود.

به نقل از ددلاین، تام هاردی، جودی کومر و آستین باتلر در فیلم سینمایی جدید «The Bikeriders» به کارگردانی جف نیکولز٬ نقش‌آفرینی خواهند کرد. این فیلم که در دهه ۶۰  می‌گذرد و داستانی تخیلی دارد٬ از یک کتاب عکاسی به همین نام که در سال ۱۹۶۷ توسط دنی لیون به نگارش درآمده است٬ الهام گرفته شده است.

داستان این فیلم در میان یک باشگاه موتورسواری در میدوسترن شکل می‌گیرد و در طول یک دهه قصه اعضای آن‌ها را دنبال می‌کند. با این حال، باشگاه موتورسواری متشکل از افراد خارجی که گرد هم آمده بودند تا خرده فرهنگ خود را تشکیل دهند، به یک باند خطرناک تبدیل می‌شود و از آنجایی که داستان این فیلم تخیلی است٬ انتظار می‌رود که طراحی لباس‌ها بسیار حماسی باشد.

فیلمبرداری این فیلم در ماه اکتبر آغاز خواهد شد و هنوز تاریخ اکرانی مشخص نشده است.

از فعالیت‌های جدید جودی کومر در سال جاری که تاکنون سال پرکاری برای او بوده است٬ می‌توان به نامزدی امی برای سریال «Killing Eve» تا نقش‌آفرینی مونولوگ در نمایش «Prima Facie» در تئاتر ملی انگلستان، که تماشاگران را به شدت شگفت‌زده کرده بود و نیز در سراسر سینماها پخش شد و از زمان شیوع بیماری کرونا به یکی از پرسودترین تئاترهای بریتانیا تبدیل شد٬ اشاره کرد. کومر در بهار سال آینده این نمایش را به برادوی هم خواهد برد. او همچنین در ماه می‌ برنده جایزه بفتا برای بازی در سریال «Help» شد. وی هم‌اکنون در فیلم مهیج «The End We Start From» به تهیه‌کنندگی بندیکت کامبربچ بازی می‌کند و تولید این فیلم نیز از ماه جاری آغاز می‌شود.

امسال نیز برای تام هاردی تاکنون سالی پر کار بوده است؛ مانند بازی در «ونوم۳» که اکنون در مرحله پیش تولید است و یا نقش‌آفرینی در نقش «آلفی سولومونز» در فصل پایانی «Peaky Blinders» که به‌تازگی به پایان رسید.

از فعالیت‌های جدید آستین باتلر به عنوان نقش اول در فیلم بیوگرافی «الویس» و بازی در «Dune: Part Two» که اکتبر۲۰۲۳ اکران خواهد شد، می‌توان اشاره کرد.

جف نیکولز کارگردان آمریکایی از بهار سال جاری مشغول کار روی فیلمنامه‌ «The Bikeriders» بوده است و اکنون این پروژه توسط سارا گرین و برایان کاوانا جونز از طریق «Tri-State Pictures» با مشارکت جف نیکولز تهیه٬ تولید و توسط «New Regency» پشتیبانی می‌شود.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا