سینمای جهان

داستان “سه تفنگ‌دار” فیلم می‌شود

در اقتباس جدید از "سه تفنگ‌دار" که با بودجه‌ی نزدیک به ۷۳ میلیون دلاری ساخته خواهد شد بازیگرانی چون "ایوا گرین" و "ونسان کسل" نقش‌آفرینی می‌کنند.

 هالیوود که هر چند سال یک بار “رابین هود” و “شاه آرتور” را بازسازی می‌کند. به زودی داستان کلاسیک دیگری را برای چندمین مرتبه به سینما می‌آورد. سریال “لوپن” (Lupin) در نت‌فلیکس موفقیت‌آمیز بوده و حالا قرار است. اقتباس پرخرج دیگری از یک شاهکار فرانسوی دیگر یعنی “سه تفنگ‌دار” (Three Musketeers) “الکساندر دوما” به تولید برسد.

ورایتی گزارش داده است. که در اقتباس جدید از “سه تفنگ‌دار” که با بودجه‌ی نزدیک به ۷۳ میلیون دلاری ساخته خواهد شد. بازیگرانی چون “ایوا گرین” و “ونسان کسل” نقش‌آفرینی می‌کنند. این فیلم به تهیه‌کنندگی “دیمیتری رسام” در دو قسمت به تولید خواهد رسید، و قسمت اول “سه تفنگ‌دار: دارتانیان” و قسمت دوم “سه تفنگ‌دار: میلیدی” نام گرفته است. کارگردانی هر دو فیلم به “مارتین بوربولن” سپرده شده که به تازگی فیلم بیوگرافیکال “ایفل” (Eiffel) را به پایان برده است.

گرین در نقش “میلیدی دو وینتر” ظاهر خواهد شد. و کسل در نقش “آتوس”. دیگر بازیگران فیلم “ویکی کرایپس” بازیگر فیلم “رشته خیال” (Phantom Thread) “پل توماس اندرسون” در نقش “ملکه آن اتریش”، “پیو مارمای”، “فرانسوا سیویل”، “رومین دوریس”، “لوییز گارل” و “الیور جکسون کوئن” در نقش “دوک باکینگهام” خواهند بود. در این اقتباس جدید شخصیت “هنیبال”، اولین تفنگ‌دار سیاه‌پوست تاریخ فرانسه نیز اضافه شده است.

هر دو قسمت فیلم به صورت همزمان تابستان آینده در فرانسه فیلمبرداری خواهد شد. نزدیک به یک دهه از اقتباس فاجعه‌بار “پل دابلیو. اس. اندرسون” از این داستان می‌گذرد و پیش از آن هم اقتباس‌هایی تولید شد که بیش از حد فضایی دهه‌ی نودی داشت.

 

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا