سینمای جهان

شخصیت «جان کنستانتین» به تلویزیون بازمی‌گردد

این در حالی است که سال گذشته شایعه‌ی تولید دنباله‌ی مستقیمی برای نسخه‌ی سینمایی «کنستانتین» (Constantine 2005) با بازی «کیانو ریوز» شنیده شده بود. اما تهیه‌کنندگان سریال به دنبال بازیگری بیست و چند ساله و رنگین‌پوست برای ریبوت رفته‌اند.

«ورایتی» تأیید کرده است. که این ریبوت «جان کنستانتین» در شبکه‌ی HBO Max با تهیه‌کنندگی «جی.‌جی. ایبرامز» در حال توسعه است.

در این گزارش جدید آمده است. که «ریز احمد» ستاره‌ی «صدای متال» (Sound of Metal) یکی از گزینه‌های بازی در فیلم است. «جی.جی. ایبرامز» با کمپانی «بد ربات» یکی از تهیه‌کنندگان فیلم است. و به تازگی با وارنرمیدیا قرارداد بسته.

«گای بولتون» نویسنده‌ی نوظهور فیلمنامه‌ی ریبوت را به نگارش درمی‌آورد. بولتون علاوه بر ریبوت «جان کنستانتین»، چندین پروژه‌ی دیگر از جمله سریال‌هایی برای نت‌فلیکس (The Big Fix) و آی‌تی‌وی (Briefs) در حال توسعه دارد.

«لیگ عدالت تاریک» شاخه‌ای از «لیگ عدالت» است. که با تهدیدهای فراطبیعی سر و کار دارد. شخصیت‌های این دنیا اولین بار در سپتامبر سال ۲۰۱۱ و در کامیک «لیگ عدالت تاریک شماره ۱» ظاهر شدند. و شامل ابرقهرمانان متفاوتی مانند «جان کنستانتین»، «مادام زندو»، «ددمن»، «شید»، «چینجینگ من» و «زاتانا» می‌شدند. بعدها شخصیت‌های بسیار بیشتری به آن‌ها اضافه شدند. که مهمترین‌شان «موجود باتلاقی» در شماره ۱۹، «اندرو بنت» خون‌آشام چندصد ساله، «ارکید سیاه»، «دکتر میست» جاسوسی که برای شخصیت شرور «فلیکس فاوست» کار می‌کرد، «فرانکنشتاین»، «پاندورا»، و «نایتمر نرس» التیام‌دهنده‌ی زخم‌های فراطبیعی بودند.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا