سینمای جهان

قرارداد چندساله شیامالان با برادران وارنر

ام‌.نایت شیامالان با عقد قراردادی چندساله با کمپانی برادران وارنر اعلام کرد عنوان فیلم بعدی‌اش «تله» است.

ام.نایت شیامالان، فیلمساز نامزد اسکار ظاهرا از یونیورسال روی برگردانده و به کمپانی برادران وارنر متمایل شده است. بر این اساس شیامالان و شرکت تولید فیلمش برای بخش‌های مختلف برادران وارنر به تولید فیلم یا کارگردانی می‌پردازند.

یکی از این فیلم‌ها «تله» خواهد بود و زمان اکران آن هم ۲ آگوست ۲۰۲۴ اعلام شده است. ساخت «ناظران» اولین تجربه کارگردانی دختر او، ایشانا نایت هم امسال شروع می‌شود و تاریخ اکران آن ۷ ژوئن ۲۰۲۴ اعلام شده است.

شیامالان کارگردانی را از دوران دانشجویی در دانشگاه نیویورک شروع کرد و «دعا کردن با خشم» در سال ۱۹۹۲ و «کاملا هوشیار» در سال ۱۹۹۸ جزو اولین فیلم‌هایش بودند. در سال ۱۹۹۹، سومین فیلم شیامالان به عنوان نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده با عنوان «حس ششم»، او را به ستاره‌ای بزرگ تبدیل کرد. این فیلم نزدیک به ۷۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد و ۶ نامزدی اسکار شامل کارگردانی و فیلمنامه اصلی را به دست آورد.

فیلم‌های پرفروشی مانند «نشانه‌ها»، «دهکده»، «ملاقات» و سه‌گانه‌ «نشکن»، «شکاف» و «شیشه» یا «گلس» از دیگر فیلم‌های او هستند.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا