بازیگر نقش سوپرگرل در فیلم The Flash

اندی موسکیتی، کارگردان فیلم The Flash با انتشار ویدیویی در اینستاگرام بازیگر نقش سوپرگرل در این فیلم ابرقهرمانی را معرفی کرد.

اندی موسکیتی، کارگردان فیلم «فلش» به ساشا کال اطلاع داد. که او را برای ایفای نقش سوپرگرل در این فیلم ابرقهرمانی برگزیده است. این هنرپیشه‌ی آمریکایی که بیشتر برای نقش‌آفرینی در سریال The Young and the Restless (جوان و بی‌قرار) شناخته می‌شود، به بازیگرانی نظیر ازرا میلر، بازیگر نقش بری آلن یا فلش و مایکل کیتون و بن افلک، بازیگران نقش بتمن در فیلم The Flash ملحق خواهد شد. ظاهراً بیلی کروداپ، بازیگر فیلم Watchmen (نگهبانان) نیز در نقش پدر بری آلن در این فیلم ظاهر می‌شود.

پیش از این هلن اسلیتر نقش سوپرگرل را در فیلم Supergirl (سوپرگرل) به کارگردانی جین‌نات وارک ایفا کرد. و پس از آن ملیسا بنویست از سال ۲۰۱۵ این نقش را در سریال مستقل این کاراکتر بازی می‌کند. نام مستعار سوپرگرل بارها توسط کاراکترهای مختلف در کمیک‌ها مورد استفاده قرار گرفته است. اما کارا زُور-اِل، دختر عموی بیولوژیکی و همتای مؤنث سوپرمن نخستین کاراکتری است. که از این نام استفاده کرد. سوپرگرل توسط نویسنده‌ای با نام اتو بایندر و طراحی با نام آلفرد پلاستینو خلق شد. و برای اولین‌بار در شماره‌ی ۲۵۲ از مجموعه‌ی Action Comics (کمیک‌های اکشن) سال ۱۹۵۹ با عنوان سوپرگرل از کریپتون حضور پیدا کرد. شایان ذکر است که سوپرگرل در این کمیک‌ها به‌عنوان آخرین بازمانده‌ی شهر آرگو، قسمتی از کریپتون معرفی می‌شود. که از تخریب آن جان سالم به در بُرده است.

مدتی قبل اعلام شد. که تولید این فیلم ابرقهرمانی از آوریل ۲۰۲۱ (فروردین یا اردیبهشت ۱۴۰۰) در بریتانیا آغاز خواهد شد. و مراحل فیلم‌برداری آن در استودیوی لیوزدن شرکت برادران وارنر انجام می‌شود. فیلم The Flash برای اکران در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۳ آبان ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.

خروج از نسخه موبایل