سینمای جهان

نقش‌آفرینی بندیکت کامبربچ بازیگر شرلوک هولمز

بندیکت کامبربچ در مینی‌سریال «۳۹ گام» جلوی دوربین می‌رود.

به نقل از ددلاین، در سریال «۳۹ گام» که نویسندگی آن را مارک ال. اسمیت فیلمنامه‌نویس «برخاسته از گور» برعهده دارد، بندیکت کامبربچ بازیگر شرلوک هولمز نقش‌آفرینی می‌کند.

این مینی سریال با اقتباس از رمانی کلاسیک و به کارگردانی ادوارد برگر ساخته می‌شود. برگر پیش از این در سریال «پاتریک ملروز» با کامبربچ همکاری کرده. و کارگردان و تهیه کننده اجرایی مینی سریال «عالیجناب» برای شبکه شوتایم بوده است.

این سریال با اقتباس از رمان جان بوچان به همین نام ساخته می‌شود. که سال ۱۹۳۵ نیز آلفرد هیچکاک با اقتباس از آن یک فیلم کلاسیک ساخته بود.

«۳۹ گام» یک سریال اکشن است. که رمان نیمه اول قرن بیستم را به زمان امروز آورده است. قهرمان اصلی این سریال یک مرد عادی به نام ریچارد هانای است. که در یک توطئه جهانی گرفتار می‌شود. و تنها اوست که می‌تواند. نظم جهانی را دوباره به دنیا برگرداند.

بندیکت کامبربچ  از تهیه‌کنندگان این سریال هم خواهد بود. اسمیت و برگر هم به عنوان تهیه کنندگان اجرایی در کنار سوفی گاردینر و کلیف رابرتز حضور خواهند داشت.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا