سینمای جهان

فیلم جدید اما استون نیامده رکورد زد

تیزر "کروئلا" با بازی اما استون رکورد بازدید تیزر فیلم‌هایی نظیر "مالیفیسنت" و "علاءالدین" را جابجا کرد.

اولین تریلر فیلم لایو-اکشن “کروئلا” با بازی “اما استون” که ۱۷ فوریه منتشر شد. در ۲۴ ساعت اول ۷۱ میلیون بیننده داشته است. این رکورد برای تریلری که در حین پاندمی منتشر می‌شود. رقمی استثنایی است. و بالاتر از فیلم‌های “مالفیسنت: معشوقه شیطان” با ۶.۱۷ میلیون، و “علاءالدین” ویل اسمیت با ۶۰.۸ میلیون بیننده قرار می‌گیرد.

هرچند آمار بینندگان این تریلر با رکورد ۲۲۴ میلیونی لایو-اکشن “شیر شاه” و ۱۷۵ میلیونی “مولان”  دیزنی فاصله‌ی بسیار زیادی دارد، اما پیش از ویروس کرونا سینما در وضعیت متفاوتی قرار داشت. تریلر “کروئلا” در شبکه‌های اجتماعی ۲۶۵ هزار مرتبه ظاهر شده که فراتر از رکورد ۲۲۸ عددی “علاءالدین” و ۱۵۴ هزار عددی “دیو و دلبر” دیزنی است.

داستان “کروئلا” در دهه‌ی ۱۹۷۰ لندن روی می‌دهد. و سرگذشت دختر سارق جوان، زیرک و خلاقی به نام “استلا” را دنبال می‌کند. که می‌خواهد. با طراحی‌هایش نامی برای خود دست و پا کند. او با گروهی از سارقین جوان که میلش به شرارت را می‌ستایند همکاری می‌کند. تا در خیابان‌های لندن زندگی خود را بسازند. یک روز استعداد استلا در مد چشم یک اسطوره مد با بازی “اما تامپسون” را می‌گیرد. اما رابطه‌ی این دو سبب وقوع حوادث و کشف‌هایی می‌شود. که استلا را وادار می‌کند با پذیرفتن خصایص بدخویانه‌اش به “کروئلا” تبدیل شود.

“کروئلا” توسط “کرگ گیلسپی” کارگردانی شده که فیلم “من تانیا” با بازی “الیسون جنی” و “مارگو رابی” را در کارنامه دارد. “تونی مک‌نامارا” نویسنده‌ی فیلم نامزد اسکار “سوگلی” که اتفاقاً استون در آن ایفای نقش کرده، فیلمنامه‌ی “کروئلا” را به نگارش درآورده است.

فیلم “کروئلا” در حال حاضر قرار است. ۲۸ می آینده در سالن‌های سینما اکران شود. دیزنی در “روز سرمایه‌گذار” تأکید کرد. که این فیلم از دیزنی+ پخش نخواهد شد، اما همچنان احتمال عرضه‌ی همزمان آن این شبکه وجود دارد. این استودیو قصد دارد. انیمیشن “رایا و آخرین اژدها” را در تاریخ ۵ مارس (۱۵ اسفند ماه ۱۳۹۹) همزمان از دیزنی+ و سالن‌های سینما پخش کند. در صورتی که سالن‌های سینمای نیویورک و لس‌آنجلس بازگشایی نشوند، انتظار می‌رود. “بیوه سیاه” نیز از ۷ می به تاریخ دیگری موکول شود.

تریلر سریال “فالکن و سرباز زمستان” مارول و دیزنی که در حین برگزاری سوپر بول امسال روی ایر رفت رکورد ۱۲۴ میلیون بیننده را ثبت کرده است.

 

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا