تئاتر

مدرسه تابستانی تئاتر مولوی فعال می‌شود

مدیر مرکز تئاتر مولوی از آغاز به کار مدرسه تابستانی این مرکز با حضور دانشجویان رشته‌های غیرتئاتری از تابستان سال جاری خبر داد.

امیرحسین حریری مدیر مرکز تئاتر مولوی درباره فعالیت‌های پیش روی این مجموعه تئاتری، به خبرنگار مهر گفت: مرکز تئاتر مولوی تا هفته گذشته میزبان برگزاری جشنواره تئاتر تجربه بود. همچنین سالن‌های مرکز تئاتر مولوی میزبان بخش عمده‌ای از اجراهای جشنواره به همراه برنامه‌های جانبی آن بود. که مانند همیشه با استقبال خوب دانشجویان همراه بود.

وی ادامه داد: با پایان اجراهای آثار جشنواره تئاتر تجربه، دور جدید اجراهای عمومی نیز با اجرای نمایش «ماجرای فریدون» نوشته اردین گالستیان و کارگردانی محمدرضا زمانی در سالن کوچک مجموعه آغاز شد. خوشبختانه اجرای این نمایش که روایتی درباره یکی از شهدای ارتش است، با استقبال خوبی همراه شد.

حریری درباره اجرای آثار نمایشی در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی نیز توضیح داد: از پایان هفته جاری ۲ نمایش در سالن اصلی مولوی به صحنه می‌روند. نمایش «گردن» به نویسندگی و کارگردانی آرمین حمدی‌پور یکی از این ۲ اثر است که بر اساس یک فرم اجرایی تجربی، ماجرایی را که در یک مهد کودک اتفاق افتاده روایت می‌کند. دیگر نمایشی که در سالن اصلی به صحنه می‌رود، «اتاق شماره ۳» به نویسندگی و کارگردانی سعید عسگریان از پایان‌نامه‌های منتخب دانشگاه تهران است.

مدیر مرکز آن درباره دیگر برنامه‌های این مجموعه تأکید کرد: با توجه به بهبود شرایط کرونایی و با توجه به هماهنگی‌هایی که با معاونت فرهنگی داشتیم قرار است. مدرسه تئاتر مولوی را با عنوان مدرسه تابستانی برای حضور دانشجویان رشته‌های غیر تئاتری راه‌اندازی کنیم. آغاز به کار این مدرسه بعد از پایان امتحانات دانشگاهی است.

حریری در پایان سخنان خود گفت: قرار است در این مدرسه دانشجویان رشته‌های دیگر که علاقه‌مند به هنرهای نمایشی هستند در حوزه‌های مختلف به صورت اصولی آموزش داده شوند.

اینستاگرام سینما شارپ

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا