سینمای جهان

اسکورسیزی و دی‌کاپریو برای فیلم تازه از سرخپوستان مشاوره گرفتند

مارتین اسکورسیزی و لئوناردو دی کایریو برای ساخت فیلم جدیدشان با رهبران قبیله اوسیج ملاقات کردند.

به نقل از این دی وایر، مارتین اسکورسیزی و لئوناردو دی‌کاپریو اکنون در اوکلاهما هستند. تا مراحل آماده‌سازی تولید فیلم «قاتلان ماه کامل» را برای بهار پیش رو فراهم کنند.

در گزارشی که در سایت قبیله اوسیج آمده تایید شده. که این دو سینماگر ملاقاتی هم با رهبران فرهنگی این قبیله سرخپوست انجام داده‌اند. تا درباره ماجرایی که در دهه ۱۹۲۰ با قتل اعضای قبیله به منظور تصرف زمین‌های نفت‌خیز آنها رخ داد، مشورت کنند.

بر مبنای این گزارش جفری خرس ایستاده رییس قبیله و چاد رنفرو سفیر فیلم، با اسکورسیزی و دی‌کاپریو ملاقات کردند. تا اسکورسیزی بتواند به‌صورت مستقیم با اعضای این قبیله گفت‌وگو کند. در این دیدار اسکورسیزی به طور کلی درباره قصد اصلی‌اش صحبت کرد. و به ویژه بر ارایه موضوع‌هایی چون اعتماد و خیانت در فیلم و اینکه چگونه سرگذشت «مالی کایل» و «ارنست برکهارت» نمونه کوچکی از خیانتی وسیع به مردم اوسیج است، حرف زد.

دی‌کاپریو هم قصد داشت برای بازی در نقش «ارنست برکهارت» در این فیلم وسترن اطلاعاتی کسب کند.

شخصیت وی برادرزاده یک مزرعه‌دار پرقدرت محلی است. که نقشش را رابرت دنیرو بازی می‌کند. وی مظنون به قتل‌های اوسیج است. نقش «مالی کایل» همسر ارنست را نیز لیلی گلدستون بازیگر بومی ایفا می‌کند.

در این نشست ماریان بوئر از تهیه‌کنندگان «قاتلان ماه کامل» و آدام سامنر دستیار کارگردان هم حضور داشتند.

اسکورسیزی همچنین اطمینان داد که قصد دارد. جزییاتی از فرهنگ اوسیج و تصاویری حقیقی از آن زمان و مردم ارایه کند.

قرار است «قاتلان ماه کامل» از ماه می تا اواخر تابستان فیلمبرداری شود. این پروژه قرار بود مارس ۲۰۲۰ شروع شود اما به دلیل شیوع کرونا ساخت آن به تعویق افتاد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا