سینمای جهان

انتقاد دختر آلدو گوچی از انتخاب آل پاچینو

پاتریشیا گوچی یکی از وارثان خانواده گوچی از ریدلی اسکات بابت انتخاب آل پاچینو برای ایفای نقش پدرش در فیلم «خانه گوچی» انتقاد کرد.

پاتریشیا گوچی دختر آلدو گوچی سردودمان امپراتوری مد گوچی از ریدلی اسکات بابت نحوه به تصویر کشیدن پدرش در فیلم جدیدش تحت عنوان «خانه گوچی» انتقاد کرد. در فیلم تازه ریدلی اسکات، آل پاچینو ستاره کهنه کار سینما نقش آلدو گوچی را بازی می کند.

پاتریشیا گوچی از انتخاب آل پاچینو در نقش پدرش در این فیلم انتقاد کرد. و گفت: پدرم یک مرد زیبا بود. که همه زیبایی های ظاهری همچون قد بلند، اندام باریک و چشمان آبی را داشت. این درحالیست که کارگردان فیلم تصویر یک «تبهکار چاقِ کوتوله» را از او می خواهد نشان دهد.

دختر آلدو گوچی در ادامه از انتخاب پاچینو برای ایفای نقش پدرش نیز انتقاد کرد. و گفت: در این فیلم آل پاچینو که بیشتر برای حضور در نقش گانگستر در «پدرخوانده» و همینطور فروشنده بدنام مواد مخدر با اصالتی ایتالیایی و لاتینی در «صورت زخمی» شناخته می شود، نقش پدرم را بازی می کند.

پاتریشیا گوچی با گذاشتن چند تصویر از پدرش در کنار مقامات برجسته از جمله خانواده سلطنتی بریتانیا، شخصیت های سیاسی مطرح آمریکا و همینطور ستاره های سینما از جایگاه اجتماعی پدرش نیز تمجید کرد. او در این پست نوشت نمی تواند. با دیدن تصاویر پشت صحنه فیلم «خانه گوچی» به این موضوع انتقاد نکند. و دست روی دست بگذارد.

انتقاد دختر گوچی از انتخاب آل پاچینو

انتقاد دختر گوچی از انتخاب آل پاچینو

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا