سینمای جهان

امیلیا کلارک جانشین امبر هرد در “آکوامن 2” میشود؟

به دنبال انتشار این گزارش‌ها هواداران از حالا در مورد جانشینی هرد گمانه‌زنی می‌کنند و "امیلیا کلارک" را به برادران وارنر پیشنهاد کرده‌اند.

پیرامون زندگی شخصی و حرفه‌ای “امبر هرد” و “جانی دپ” شایعه‌های بسیاری به گوش رسیده. پس از جدایی “جانی دپ” از “جانوران شگفت‌انگیز ۳” (Fantastic Beasts 3) به درخواست استودیوی برادران وارنر در پی شکست در پرونده‌ی شکایت از نشریه‌ی “سان”، بسیاری از هواداران ستاره‌ی “دزدان دریایی کارائیب” خواستار اخراج هرد از “آکوامن ۲” (Aquaman 2) شده بودند.

پتیشن اخراج “امبر هرد” از فیلم “آکوامن ۲” توسط نزدیک به دو میلیون نفر به امضاء رسیده. و در همین حین گزارش شده که وارنرها او را به دلیل نقض قرارداد سرانجام اخراج کرده‌اند. نشریه استرالیایی “سوسج رول” و کانال یوتیوب “پاپ‌کورن پلنت” به نقل از منابع نزدیک به فیلم ادعا کرده‌اند. که هرد در این دنباله به کارگردانی “جیمز وان” نقشی نخواهد داشت. علت اخراج دقیقاً ذکر نشده است.

“پاپ‌کورن پلنت” گزارش داده که برادران وارنر فرایند اخراج هرد از فیلم را آغاز کرده، در حالی که “سوسج رول” می‌گوید. این فرایند به پایان رسیده است. فیلمبرداری فیلم‌های “آکوامن” در استرالیا انجام می‌شود، به همین علت ممکن است. این گزارش‌ها صحت داشته باشند.

به دنبال انتشار این گزارش‌ها هواداران از حالا در مورد جانشینی هرد گمانه‌زنی می‌کنند. و “امیلیا کلارک” را به برادران وارنر پیشنهاد کرده‌اند. کلارک و “جیسون موموآ” بازیگر نقش “آکوامن” در سریال “بازی تاج‌وتخت” (Game of Thrones) مقابل هم دیده شده‌اند.

این درحالی است. که بعضی از گزارشگران شناخته‌شده‌تر از جمله “دنیل ریکتمن” می‌گویند. برادران وارنر تمایل دارد. به همکاری خود با هرد ادامه دهد. شایعه‌ی بازی کوتاه هرد در فیلم اختصاصی شخصیت “فلش” (The Flash) نیز شنیده شده است.

هرد پاییز گذشته در مورد پتیشن‌های مجازی حذف او گفته بود: “شایعات و کمپین‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی با پول راه‌اندازی می‌شوند [انتخاب بازیگران را] تعیین نمی‌کنند زیرا اساسی در واقعیت ندارند. تنها هواداران بودند که سبب شدند “آکوامن” و “آکوامن ۲” ساخته شود. خوشحالم که سال آینده فیلمبرداری را شروع می‌کنیم.”

 

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا