سینمای جهان

فلورنس پیو برای نامزدش بازی می‌کند

فلورنس پیو به همراه مورگان فریمن در فیلم "یک انسان خوب" به کارگردانی نامزدش زک براف بازی می‌کند

مورگان فریمن برنده اسکار و فلورنس پیو نامزد اسکار در فیلم “یک انسان خوب” به نویسندگی و کارگردانی “زک براف” بازی می‌کنند.

فیلم داستان زنی به نام الیسون با بازی پیو را روایت می‌کند. که زندگی‌اش پس از نقش داشتن در یک حادثه‌ مرگبار از هم می‌پاشد. در سال‌های بعد، با مردی با بازی فریمن رابطه‌ای شکل می‌دهد. که به او در درک اینکه زندگی ارزش زیستن را دارد. یاری می‌رساند.

براف و فریمن پیش‌تر در فیلم “مرگ در سرقت مسلحانه” همکاری کرده بودند. آن فیلم در سال ۲۰۱۷ حدود ۸۵ میلیون دلار فروخت. براف اخیراً سریال پربیننده‌ی “تد لسو” اپل را کارگردانی کرده، و فریمن در اکشن کمدی “همسر بادیگارد آدمکش” نقش‌آفرینی کرده است.

پیو بریتانیایی، نامزد نویسنده و کارگردان فیلم که در ماه‌های گذشته به پروژه‌های متعددی پیوسته و در سال‌های اخیر “زنان کوچک” و “میدسامر” را روی پرده داشته، به زودی در “بیوه سیاه” مارول و دیزنی و سپس “نگران نباش عزیزم” به کارگردانی “الیویا وایلد” دیده خواهد شد. پیو در سریال “شاهین‌چشم” مارول برای دیزنی+ نیز نقش بازی کرده است.

 

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا