سینمای جهان

«تنت» در نیویورک اکران میشود

فیلم «تنت» (Tenet) «کریستفر نولان» که اواخر آگست گذشته در سالن‌های سینمای آمریکا اکران شده بود، سرانجام در شهر نیویورک هم روی پرده خواهد رفت.

«تنت» از جمعه‌ی آینده در سینماهای میدان لینکلن، امپایر، کیپس بی ای‌ام‌سی و چند سینمای دیگر اکران خواهد شد. این فیلم در سینمای میدان لینکلن ای‌ام‌سی به صورت ۷۰ میلی‌متری به نمایش درمی‌آید.

نولان در طول ماه‌های اخیر در پشت صحنه تلاش‌های زیادی برای بازگشایی سینماهای نیویورک کرده بود. هرچند فیلم جدید او در پلتفرم‌های دیجیتال و حتی دیسک‌های بلوری و دی‌وی‌دی عرضه شده، اما شهروندان نیویورک سرانجام می‌توانند آن را بر روی پرده‌های بزرگس سینما ببینند.

«تنت» تا امروز ۳۴۶ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخته است. موسیقی متن «لودویگ گورانسن» برای فیلم نامزد گلدن گلوب شد و در فهرست اولیه نامزدهای اسکار قرار گرفت. این فیلم در بخش‌های بهترین جلوه‌های ویژه، فیلمبرداری، طراحی صحنه، تدوین و موسیقی متن جوایز «انتخاب منتقدین» نیز فرصت افتخارآفرینی دارد.

فیلم اکشن و جاسوسی «تنت» ۲۸ آگست در کانادا و ۴ سپتامبر در ایالات متحده روی پرده رفت. برادران وارنر پس از گذشت ۱۱ روز از افتتاحیه فروش ۲۰.۲ میلیون دلاری از ۲۸۱۰ سالن سینما را گزارش کرد. این فیلم در سه روز اول اکران ۹.۳ میلیون دلار و تا امروز در بازارهای داخلی ۵۷.۹ میلیون دلار فروخته است.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا